Dom, dom, dom....!!!

Hey Charlotje!

Wanneer mijn ei, weet ik neit precies. Mijn lichaam zei wat anders dan de testen...hmm... Heb over 7 dagen mijn nod iig.
De ovulatietesten zijn tussendoor wel echt goed negatief geweest. Dit is dus echt een tweede piek.
Ik blijf testen en hoop dat ze allemaal positief blijven!

Oh ja, allemaal bedankt voor de bemoedigende brichtjes! Dat doet een mens goed!!

Liefs Daisy

OH schatje wat hou jet spanennd ;)

Ik hoooop met je mee!!! He, heb weer helemaal de kriebels.Overigens, ik heb 2 zwangerschappen al 4 dagen voor NOD possitief getest met simpele en goedkope testjes...die zijn best gevoelig hoor, ík vind ze beter dan de duurdere...

Owowow, toitoitoi meis.

kus Gerrie

(enne,zo dom was die actie niet hoor, op zn duits zeggen ze, de hoop sterft t laatst....)

Haha! ik ga stiekem dinsdag een testje doen. Heb nog 2 goedkope gratis vroegtestjes liggne, misschien is het wat!!

Ik zou zo blij zijn als het ons toch nog zelf zou lukken! (voelt bijna belangrijker dan het zwanger worden zelf op dit moment, haha!)

Vanmorgen weer een ovutest gedaan en de streep is net zo donker als de controlestreep! Was wel met ochtendurine, maar er zit iig hormoon mijn lijf, haha!

Kun je de tijd een paar dagen vooruit zetten??

Liefs Daisy

'k Wil de tijd wel wéken vooruit zetten ;) ahahaa.

Erg he dat wachten...?!
En k kan me goed voorstellen dat je echt trots op je zelf zou zijn als je idd 'gewoon' zwanger wordt.

Fijne zondag, liefs

Dat wachten is zo erg!!
Maar zolang de ovulatietesten positief aan blijven geven, heb ik goede hoop!

Jij ook een fijne zondag!

Liefs Daisy

hoi, is het nu dat als je een positieve ovulatietest hebt, je zwanger kan zijn?
Ik heb nog nooit een positieve test gehad, terwijl ik zwanger ben. Heb het uitgetest. Maar het is toch ook een ander hormoon dat de ovulatietest meet?

x yvonne

@ Yvonne, hcg bestaat uit 2 stukjes waarvan 1 stukje LH is. Als je tegen je nod aan meerdere positieve ovulatietesten hebt, is er een grote kans dat je zwanger bent. Natuurlijk is en blijft een zwangerschapstest betrouwbaarder!

Bij mij worden de ovulatietesten van redelijk donker, nu heel donker. De kans dat ik nu zwanger ben, is dus redelijk groot. Ik heb ook dezelfde tekenen als 2 maanden terug, toen de zwangerschap niet goed ging.

Het blijft even afwachten, maar wil dinsdagochtend een testje wagen...

Het kan dat sommige testen niet op hcg reageren (denk ik...), maar ALS de testen positief aangeven, is de kans groot.

Spannend!!

Lieve Daisy,

Heel veel sterkte met afwachten! Hoop dat je snel een duidelijke zwngerschaptest in handen zult hebben. Dat het lange wachten word beloond!!
Ik duim voor je!

Ter info voor de andere dames;
Inderdaad als je zwanger bent kan een ovulatietest dit ook herkennen. Heb het zelf ook getest een paar weken geleden! bij mij was er toch echt geen twijfel over mogelijk (bijna 20 wkn zwanger ;-)

liefs Lisette

Terug
Bovenaan