Dom en alweer zwanger?

Lieve mama's..

Ik ben zo dom.
Ik ben 4 maanden geleden bevallen.
Mijn menustruatie is na 2 weken alweer begonnen en de afgelopen 4 maanden was ik altijd keurig optijd en op schema,
Nu heb ik afgelopen vrijdag seks gehad ( ik moest zaterdag ongesteld worden).
Ik dacht nou tijdens je ongesteldheid kan je toch niet zwanger raken dus het kan wel een keer onveilig.
Nu ben ik nog steeds niet ongesteld.

Hoe verklaar je dit??

Jeetje meid,dat   zou alweer snel zijn...
Zelf was ik juist erg bang om alweer snel zwanger te raken, waarom... eigenlijk heel raar, want ik heb juist heel goed uitgekeken.
Denk gewoon doordat ik er nog niet aan toe ben om er nog een kleintje bij te krijgen, ben ook 6 weken te vroeg bevallen en was allemaal best heftig.
Ook de zwangerschap was niet al te makkelijk.
Misschien vandaar en ben dus juist heel erg voorzichtig geweest.
Ondanks dat twijfelde ik in het begin of ik niet misschien weer zwanger was, heel raar.
Misschien is dat bij jou ook zo en word je daarom niet ongesteld??
Of toch zwanger??
Zou als ik jou was snel een test doen.

xx

Dom ach... ik ben 7 mei bevallen van een dochter en ben er sinds dit weekend achter dat ik zwanger ben.
waarom doe je niet gewoon een test   dan weet je het zeker?! en eerlijk gezegd denk ik gewoon dat het je angst is om zo vlot weer zwanger te zijn en word je dus gewoon over een paar dagen ongesteld. De meeste vrouwen zijn de eerste periode na de bevalling nog hardstikke onregelmatig ongesteld.

suc6!

groetjes
Raya

Ik heb gisteren een test gedaan. Ik ben inderdaad zwanger. Mijn man en ik zijn er op zich wel blij mee. Maar het is wel vlug hoor. Kan mijn lichaam dat wel hebben? En wat zullen de mensen wel niet zeggen. Ik lijk net een broedmachine. Toch hebben we de ruimte en het geld wel om nog een kindje er bij te hebben, Het zal niks te kort komen. Toch maak ik me wel een beetje zorgen, 2 kinderen onder de 1 jaar.. ppfff

Zolang jullie er blij mee zijn is er toch niets aan de hand!?
Dus ik zeg: gefeliciteerd!
Je bent zometeen, over een jaar of 3/4 lekker uit de luiers en je kleintjes hebben mooie speelkameraadjes aan elkaar!
Trek je dus niets aan van wat andere mensen zeggen, hoewel dat natuurlijk wel makkelijker is gezegd dan gedaan!

Geniet!!!

Liefs Rimke

van harte gefeliciteerd!!

het zal ongetwijfeld heel zwaar worden 2 kleintjes in 1 jaar maar wat rimke ook al zei het heeft ook zo ze voordelen en meid wat zullen die kleintjes veel aan elkaar hebben.
Wees in iedergeval blij dat een zwangerschap 9 maanden duurt dan heb je nog een lange tijd om er aan te wennen!

ik heb zometeen 3 kinderen onder de 3 jaar! volgens mij zal ik momenten hebben dat ik gek word maar goed ik heb er ook onwijs veel zin in!

veel suc6!

groetjes
raya

Terug
Bovenaan