Dom en alweer zwanger?

Gefeliciteerd allebei!
Hopelijk is het inderdaad niet te zwaar voor je lichaam, zo snel alweer zwanger.
Maar goed dat is bij iedereen anders en er zitten natuurlijk ook voordelen aan.
Hoewel ik er niet aan zou moeten denken zo snel een tweede.

xx

Hoi mamallyssa,
Ten eerste van harte gefeliciteerd!!!
Wat een geluk, en wat knap dat je zo snel weer zwanger mag zijn!
Ook al was t niet helemaal gepland zoals je zelf al zegt zal het kindje het aan niets ontbreken, ik zeg maar zo als er plek is in jullie hart dan is er ook plek in jullie huis! Dit kleintje wil gewoon heel graag bij jullie zijn!
Vorig jaar 'overkwam' ons dit ook, al was ons dochtertje 8 mnd toen ik zwanger raakte van ons 2e kindje, nog een dochter, die op 1 juni geboren is.
Er komen meteen heel wat vragen op je af... Hoe ga ik dat doen met 2 van die kleintjes?? Ik vind persoonlijk dat er heel veel voordelen zijn aan 2 kindjes snel op elkaar. Het enige wat ik me nu kan bedenken dat een nadeel was dat ik onze oudste nog veel moest dragen toen ik zwanger was omdat ze 'pas' met 14 mnd liep en ik toen dus al 6mnd zwanger was.
Je lichaam kan het aan, daar hoef je nie taan te twijfelen de natuur regels dat allemaal prima voor je. Als je lijf het niet aankan dan raak je toch nog niet zwanger of krijg je een miskraam!?
Verder gaat het hier prima! Het is druk en zwaar maar het is ook zo ontzettend genieten, onze meiden zijn helemaal gek van elkaar! En ik zou het precies weer zo gewild hebben als ik het opnieuw kon doen!
Meid geniet van dit wondertje! En mocht je nog vragen hebben of i.d. dan hoor ik het wel van je!

Liefs L81

Gefeliciteerd zwangere mama's!
Gelukkig zijn jullie onverwachte kindjes wel welkom; dat maakt het ongetwijfeld iets minder zwaar...

Ik had het er juist gisteren over met m'n man. Onze jongste zoon is nu 6 weken en we hebben sindsdien nog geen seks gehad. Ik ben ook nog niet aan de pil. Dus toen mijn man voorstelde om binnenkort weer eens het bed in te duiken zei ik dat ik dan wel snel eerst even aan de pil moest. Hij vroeg zich daarop meteen af of je wel zwanger kon raken zo snel na een bevalling en als je nog niet opnieuw ongesteld bent geworden. Ik heb hem snel uit de droom geholpen; dat kan dus!
En ach, of het dom is dat je nu weer zwanger bent? Daar zou ik me maar niet te druk om maken (dat gaan anderen wel voor je doen; lekker laten kletsen!).

Succes meiden!

Voor de dames die zwanger zijn hartelijk gefeliciteerd.

ik ben 26 juli 2007 bevallen van een dochter fenna en 29 augustus 2008 van onze 2e dochter yara. Bij ons was het gepland we hadden de keuze gemaakt om ze dicht op elkaar te krijgen. Soms is het ff druk als ze bv tegelijk wakker worden. dan maak ik eerst fenna haar boterham en die eet ze zelfstandig op en dan ga ik yara uit bed halen en die geef ik dan de fles. Maar het zijn 2 rustige meiden. yara slaapt bijna de hele dag en fenna gaat   smiddags nog een uurtje of 3 soms 4 slapen. Fenna is  nog te klein om jaloers te zijn, ze ziet yara als een soort pop. maar ze is wel lief voor haar zusje,ze wil haar de hele tijd kusjes geven.

Liefs nancy

Hej dames!

Hartelijk Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik vind het hartstikke mooi voor jullie! Ik hoop ook voor jullie samen dat jullie je niet te ziek hoeven gaan voelen. Geniet dus nu dubbel en dwars van jullie baby nu, dit is wel lekker speciaal nog even voor hun alleen. Straks met een broertje of zusje erbij hebben jullie de aandacht te verdelen. Dat komt vast goed, ook al is het wel eens druk. Maak je niet druk, alles komt altijd nog goed he, een mens is vindingrijk wat dat betreft! Gewoon genieten hoor!
Ik heb net gehoord, dat een kennisje na jaren dokteren, verdriet etc uiteindelijk toch zwanger is, is ook hartstikke mooi!!

Liefs Pippi

Hoi dames,
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap !! Hartstikke mooi toch, en laat een ander maar denken. De kids dicht op elkaar heeft toch ook z'n voordelen en als jullie er blij mee zijn.. Geniet ervan.

Hier voorlopig nog geen 2e. Denk wel vaak met veeeel plezier terug aan de zwangerschap. Ik vond het een heel fijne periode, nooit kwaaltjes, een mooie buik en dat getrappel.. heerlijk. Dat heb ik wel ff gemist na de geboorte. Maar al met al.. Ik geniet eerst volop van de 1e en dan zien we met een jaartje wel 's weer ofzo. Mocht 't wel eerder plotseling gebeuren zou ik er uiteraard heel blij mee zijn hoor.

Was echter pas heel laat na de geboorte weer ongesteld. Lang gevloeid en lang gewacht, ze is nu 5 mnd en ben pas 1x weer ongesteld geweest.

Terug
Bovenaan