Hoi mamallyssa,
Ten eerste van harte gefeliciteerd!!!
Wat een geluk, en wat knap dat je zo snel weer zwanger mag zijn!
Ook al was t niet helemaal gepland zoals je zelf al zegt zal het kindje het aan niets ontbreken, ik zeg maar zo als er plek is in jullie hart dan is er ook plek in jullie huis! Dit kleintje wil gewoon heel graag bij jullie zijn!
Vorig jaar 'overkwam' ons dit ook, al was ons dochtertje 8 mnd toen ik zwanger raakte van ons 2e kindje, nog een dochter, die op 1 juni geboren is.
Er komen meteen heel wat vragen op je af... Hoe ga ik dat doen met 2 van die kleintjes?? Ik vind persoonlijk dat er heel veel voordelen zijn aan 2 kindjes snel op elkaar. Het enige wat ik me nu kan bedenken dat een nadeel was dat ik onze oudste nog veel moest dragen toen ik zwanger was omdat ze 'pas' met 14 mnd liep en ik toen dus al 6mnd zwanger was.
Je lichaam kan het aan, daar hoef je nie taan te twijfelen de natuur regels dat allemaal prima voor je. Als je lijf het niet aankan dan raak je toch nog niet zwanger of krijg je een miskraam!?
Verder gaat het hier prima! Het is druk en zwaar maar het is ook zo ontzettend genieten, onze meiden zijn helemaal gek van elkaar! En ik zou het precies weer zo gewild hebben als ik het opnieuw kon doen!
Meid geniet van dit wondertje! En mocht je nog vragen hebben of i.d. dan hoor ik het wel van je!
Liefs L81