domme vraag misschien...

hey
vind het een slimme vraag juist haha, ik had er niet over gedacht toen ik voor de eerste echo ging anderhalve week geleden. eerst uitwendig ze zag de baby wel maar niet duidelijk genoeg om op te meten, en dat kwam omdat mn baarmoeder naar achter ligt gekanteld. ik had er geen rekening mee gehouden met een inwendige echo maar het viel reuze mee en de fotos waren echt veel duidelijker dus was er achteraf erg blij mee.
dus mijn advies wacht rustig af en hoe ze het ook doen geniet van het moment dat je je kleine ziet!

groetjes

Hoi Suzan!
Ja heb de echo inmiddels gehad, en zoals iedereen al zei: gewoon op mijn buik! Haha, dat was een hele opluchting. Het was ook meteen goed in beeld, dus geen twijfel over mogelijk: er zit écht een kindje in mijn buik! (Niet dat ik daaraan twijfelde, maar het was wel heeeeel bijzonder om te zien)
Alles zit er op en eraan en het zwaaide al gezellig naar ons. Heel bijzonder dat het zich continu beweegt maar dat je daar dus niets van voelt.
Heb nu al zin in de 20 weken echo! Nog 8 weken wachten.. pff!!!
X Fee

hoi fee,

gefeliciteerd met je goede echo!!! mooi he om je kindje zo te zien.
geniet er lekker van.

inderdaad duurt het erg lang naar de volgende echo, maar binnenkort zul je de kleine wel gaan voelen, dat is ook heel bijzonder!!

liefs Sylvia

Hoi Fee,

Fijn dat het goed is gegaan en jij je kleine voor het eerst heb zien bewegen. Echt een onvergetelijke moment he. Nu maar lekker genieten van je zwangerschap.

xxx Jacy

quote: joos_ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-05-2009 21:30:07'));

hey
vind het een slimme vraag juist haha, ik had er niet over gedacht toen ik voor de eerste echo ging anderhalve week geleden. eerst uitwendig ze zag de baby wel maar niet duidelijk genoeg om op te meten, en dat kwam omdat mn baarmoeder naar achter ligt gekanteld. ik had er geen rekening mee gehouden met een inwendige echo maar het viel reuze mee en de fotos waren echt veel duidelijker dus was er achteraf erg blij mee.
dus mijn advies wacht rustig af en hoe ze het ook doen geniet van het moment dat je je kleine ziet!

groetjes

Had ik precies zo! Bij mij dachten ze aan een buiten baarmoederlijke zwangerschap, maar in het zh voor de inwendige echo bleek alles op de juiste plek, en beter beeld. Mijn baarmoeder ligt ook naar achter. En die inwendige wcho viel enorm mee!

Terug
Bovenaan