Domper Na De Echo

Ik zou er wel goed over nadenken, 2 zou ik weinig vinden, maar stel dat die 2 erg goed zijn, effe kijken wat je eigen gyn zegt.

Ik had er de 1e poging 16 met maar 1 goede embryo en de 2e poging 22 met ook maar 1 goed embryo na aantal dagen.
Daar is onze zoon uitgekomen.
Ikzelf zou kiezen voor min 3 of 4, en je hebt nu nog 3 pogingen, het is alijtd lastig.

Ik hoop dat jullie eruit komen.

GR WENdy

heeey meiden..

ik ben een beetje aan de laate kant met antwoorden... sorryyy :D

nou we waren dus gisteren geweest bij de dok...en die gaf aan om het risco niet te nemen..het is gewoon te weinig en het zou zonde zijn...ik heb maar 1 goeie grote eiblaasje en de 2 is ook wel oke maar niet genoeg en de rest is helemaal niks.. dus we hebben er voor gekozen om gewoon te insemineren...dus morge om half 11 is de inseminatie... en dan zien we wel weer wat het ons brengt... en we hebben nu ook nog maar ff besloten dat we 8 dagen naar frankrijk gaan..toch ffies der uit..en alle stress en gedoe uit me hoofd....

maar morge eerst de inseminatie en dan gaan we woensdag op roet naar de ardeche!!! onze ouwe vertrouwde camping..

XXXX Brenie

Balen meis, helemaal opgepompt en klaar voor de IVF en dan zoiets. Maar wie weet is dit je geluksronde en heb je de IVF niet nodig.

Geniet iig. van je vakantie, want even opladen heb je wel nodig.
gr.
Wenser

Oh meisje inderdaad wat wenser zegt even opladen in Frankrijk!

Meid 1 ding het aantal eitjes zegt niets over de slagingskans, bij mijn eerste ICSI poging zijn 8 blaasjes aangeprikt waar 4 mooie eitjes in zaten, alle 4 bevrucht, in totaal in 3 pogingen 3 terugplaatsingen gehad, waarvan 1 niet zwanger en 2 keer vroege miskraam. Bij 2e poging zijn er 4 blaasjes aangeprikt, hierin 2 eitjes, 2 embryo's, beiden teruggeplaatst en uit een van de twee is onze dochter geboren!

Ik ben overigens ook moeilijk te stimuleren en de eerste poging ben ik tussentijds meer hormonen gaan prikken en 2e keer meteen gestart met hoge dosis..

Sterkte meis, we weten zoooo goed hoe verdrietig je nu kunt zijn...hou vol!

liefs Yosha

Meis, wat een vervelende berichtjes lees ik allemaal hier. Wat een achtbaan weer, zeg!! Heel veel sterkte. Hopelijk vind je de rust in Frankrijk en kunnen jullie samen wat genieten. Kom op, he!!

Liefs Anna

Terug
Bovenaan