domper voor mij, hoe is het met Niempie, Simoon? Crienie en Inge (en de rest )voel me ....

He Chilli.
Dat is balen zeg.. Alweer die vervelende kleur rood. Ik zit vandaag ook op deze kleur te wachten. Want ondertussen geloof ik er al niet meer zo in.

Bij ons is het verhaal net omgedraait.
Ik ben bij de dokter lang geweest en deze vond dat ik (we) ook maar eens en afspraak moesten maken op het ziekenhuis. Haar verklaring was wel vrij eenvoudig. Als er iets mis is weten we dat tenmisten nu, en als alles in orde is moeten we gewoon veel geduld hebben! Dus wacht is dit weekend braaf op de rode duivels en dan ga ik maandag ook maar eens bellen. Allen bij ons was manlief hier erg op tegen. We hadden dan ook aan het begin afgesproken dat we eerst eens een jaar zouden proberen, maar wist ik toen veel dat het zoveel emoties en spanningen met zich mee zou brengen.....
Gelukkig is hij het er nu wel mee eens..

Afwachten dus..

Hou je taai en denk maar OOIT lopen wij ook acher een kinderwagen!!!!!

Hallo allemaal!

Wat fijn om al deze berichten te lezen en ik heb er echt steun aan, dus thanks!

Ook is het prettig om te weten dat ik niet de enige ben die zo denkt en doet en ik moest toch lachen om wat Mije schrijft dat je het afreageert in de auto en in de supermarkt ik doe dat ook en ook mijn man is de pineut, nou niet echt bevoordelijk voor de harmonie in huisje weltevreden maar ik kan er soms echt niks aan doen en dan krijgt hij weer een snauw, hij kijkt me dan aan en zegt wat ben jij chagarijnig zeg en dan moet ik om mezelf lachen en zeg dan ja nou ik kan er niks aan doen hoor!

Ik denk ook dat wij vrouwen er in het algemeen iets dichter bij staan en dat klopt ook wel omdat wij alles voelen en moeten tempen en weten wanneer de juiste dagen zijn dus kortom wij zijn de managers van dit hele speciale project maar echt makkelijk is het vaak niet.

Ik hoop dat het jullie allemaal zal lukken en ook om niet de moed te verliezen en probeer inderdaad rustig te blijven.

Succes Simoon en ook Oby fijn dat je man toch meewilt.

Mije vind het sneu voor je dat je er af en toe zo triest van wordt, is dat ineens of door iets dat je ziet of waar je aan denkt?

Ik schreef ook al dat ik er soms bedroeft om kan zijn, zeker nu ik dus sinds 2 weken een heel lief nichtje heb gekregen en dat ik dus elke week zie, nu vraagt de hele familie en...begint het nu niet te 'kriebelen' en wanneer komt er iets bij jullie? ze zouden eens moeten weten dat dit me echt raakt en ik wordt er ook verdrietig van. Ik had van de week een heel lief pakje gekocht maar ik heb het zelf gehouden erg he? ik vind het zelf zo lief en het was net voor mijn nod dus ik dacht, ach het zou zo maar eens echt kunnen zijn dus zo vreemd kan het toch niet zijn om dit voormezelf te houden?! nou ja !

Ik hoop dat het voor iedereen snel lukt, en als jullie iets kwijt willen gewoon doen hoor!

Liefs Chili xx

Terug
Bovenaan