Don't touch

Hallo allemaal,

Ik zag laatst op tv een vrouw met een buikband en daar stond op DON'T TOUCH.

Weet iemand waar ik deze band kan krijgen? Soms zitten mensen aan mijn buik, ik stel dat echter niet altijd op prijs. Ik irriteer mij daar mateloos aan.

Hoe ervaren jullie dat, en zeggen jullie daar iets van?

Groetjes Monique.

Hoi,

Ik weet niet waar ze zo'n buikband verkopen, maar heb wel gehoord dat ze bij de Hema van dat strijkpapier verkopen. Kun je zelf een tekst op een effen buikband strijken.
Weet niet of je hier iets aan hebt?

Liefs Annemarie

Jaja, OOOOhhhh,

Wat een irritatie!!! Ik heb een paar weken geleden iemand gemept, omdat ze aan m'n buik zat!! Een meisje die ooit in de zaak naast mij werkte en waar ik 1 keer mee gesproken had (en nu heb ik het over 2 jaar geleden) kwam ik een tijdje geleden tegen en die had dus het lef om aan mijn buik te zitten!

Maar goed, ik was het dus ook behoorlijk zat en heb er 1 laten maken. Als je een papieren print hebt is al voldoende om bij de multicopy het op een buikband te laten drukken. (Wel zelf de buikband meenemen)

groet
kameraadsel

Hoi,
Er is ook een t-shirt met de tekst erop. www.supermom.nl
Misschien is dat wat, wel een stukje duurder dan zo'n buikband maar het zijn erg leuke t-shirts. Ik heb er zelf 1 met een andere tekst erop en krijg alleen maar leuke reacties.
groetjes Rene 24w & 3d

Goh,

Ik dacht dat ik de enige was bij wie dat gebeurde....ik vind het vreselijk....ik zou het zelf nooooit doen aan iemand zijn buik zitten...en ik voel me best een beetje genant moet ik zeggen...misschien een bepaalde schaamte???

Als mensen(familie dus) gewoon zouden vragen:" mag ik eens voelen?" dan zou het al anders zijn.......

Ik ga ook eens kijken voor zo'n buikband......

Succes jullie,

Groetjes Gea(24wkn+1dg)

Irritant is dat he? Mijn Tante zit gewoon aan mijn buik zonder te vragen. Al ben ik alleen maar 20 weken en hebt maar een klein buikje, dat maakt haar niks uit. Ik vindt het vreselijk. En dan te denken dat ik nog 20 weken te gaan heb.
Eigen tekst op een effen buikbandje vindt ik een geweldig idee. Bedankt voor de tip, ik ga het gelijk doen.
Groetjes
Salomina

Dag Dames!

Mijn buik is nog plat, nog niets te zien, en nu al voelen mensen al aan mijn buik of hij al bol wordt. Dat zie je toch?!!! Gelukkig waren het nog mensen van wie ik het kan hebben, maar fijn is anders! Wat mij ook zo vreselijk lijkt zijn van die vreemden die aan je kind gaan zitten. Ik zie dat wel eens in de supermarkt. Het zijn vaak van die oudere dames( sorrie oma's...) die dan aan andermans baby gaan zitten. Wangetjes knijpen, buikje aaien. Getver!
Als ik straks een baby heb, dan trek ik 'm ook zo'n shirt aan met do not touch!!!!

Het kan mnstens eerst gevraagd worden.
Iemand al eens terug geaaid over de buik van de aaier?

hoi,

Los van dit onderwerp hebben ze ook hele leuke t-shirts van Vivianne Reijs (ik denk tenminste dat je het zo schrijft) met teksten zoals: I'm still sexy en Exit (met een nooduitgang teken met pijl naar beneden) Wordt oa verkocht bij kid's factory.
Ik kan me voorstellen dat er ook zijn met don't touch van hetzelfde merk.
groeten Elke

Terug
Bovenaan