Don't touch

Reactie op bovenstaand berichtje, die t-shirts kun je ook bestellen op www.supermom.nl en dus ook bekijken, ik ga maandag naar kids factory om er nog 1 te kopen, heb er al 1 en zit erg lekker.
Groetjes Rene

Hi, hi,

Even over dat terug aaien. Een kennisje van mij heeft dat eens gedaan bij een collega van haar. D'r collega schrok zich rot: "wat doe je nou?" Ja zeg die kennis van mij Dat doe je ook steeds bij mij!!
Ik zag het helemaal voor me. Ik ga het zeker ook doen als mensen het weer wagen om aan mijn buik te zitten!

Groetjes, Jonna

Hallo allemaal,

Allemaal bedankt voor jullie tips, ik ga meteen aan de slag.  

Trouwens de eerst volgende die aan mijn buik zit, aai ik terug op de buik. Kan mijn lachen nu al niet meer in houden, hi hi!!!

groetjes en veel liefs van Monique.

p.s. t-shirts zijn ook geweldig.

jeetje wat herkenbaar! ik kan er ook woest om worden, maar altijd te laat, onderweg naar huis ofzo.

mijn schoonmoeder heeft er een handje van, dan gaat ze een liedje zingen en mijn buik gedag zeggen, mensen vragen zich echt niet af of jij dat leuk vindt he? pffff

en als je er al wat van zegt zijn het weer je hormonen....

ik ga het ook terug doen, hilarisch idee!!!! en dan ook zeggen dat het flink groeit, haha! (oooh, dat is wel een beetje gemeen).

Ik ben geloof ik 1 van de weinige die het geen probleem vind als ze aan mijn buik zitten . Ik kan me er niet zo druk om maken, het moeten natuurlijk geen vreemde mensen zijn die aan mijn buik komen maar voor de rest maakt het me niet zoveel uit.
Rene

hoi

ik vind het ook niet echt erg, we zijn hier echt met zijn allen zwanger, ik kom uit een gezin met 4 kinderen, maar er is zelfs een tijd geweest dat we minimaal met zijn 10en waren bij het eten. dus ben het wel gewend :D

maar ik kan me wel voorstellen dat je het wel erg vind,
het is toch jouw buik. :D
ze kunnen het op zijn minst even vragen

en een volslagen vreemde die aan je buik gaat zitten zomaar, dat lijkt me toch iets minder.

laatst kwam een vriendin binnen en kriebelde meteen mijn buik. en praatte tegen de baby.
toen was mijn vader aan de beurt, die is zeker 12 maanden zwanger :p:D
ze kriebelde ook zijn buik, en brabbelde

dat vond ik wel weer erg grappig

terug aaien
lijkt me een goede optie, dan schrikken ze misschien.

groetjes renske

Haha... leuk idee. Ik denk dat ik zo'n buikband ga laten bedrukken met "baas in eigen buik! Handen thuis!" of zoiets. Ik spreek dan wel vloeiend Engels, maar die wildvreemden misschien niet, haha!

Terug
Bovenaan