Hoi meiden,
Als het goed is, is het donderdag zover! Onze eerste IUI!!!! Morgenochtend moet ik nog naar de gyn en als alles goed is, moet ik 's avonds terug naar de poli om een injectie met Pregnyl te krijgen. Dan donderdagochtend naar Nijmegen om het zaad te laten prepareren en dan weer terug naar mijn eigen zh om de behandeling af te maken...
Ik vind het echt ontzettend spannend!! Waarschijnlijk ook omdat ik niet echt weet wat me te wachten staat.
Ik heb dan ook nog wel wat vragen:
Is de tijd tussen Pregnyl en inseminatie niet erg lang (2 dagen)?
Hoe lang duurt het prepareren van het zaad eigenlijk?
Hoe gaat het inbrengen, duurt dat lang en voel je er iets van?
Kun je meteen gaan werken daarna?
Is het dan 2 weken wachten of moet je tussendoor ook nog naar het zh?
Wat is de slagingspercentage eigenlijk?
Sorry voor alle vragen, we hebben wel uitleg gehad, maar dat ging zo snel en ik was er ook niet helemaal bij... Was nog steeds een beetje onder de indruk van alle resultaten van de onderzoeken. Het gaat ook zo snel allemaal! Vorige week de uitslagen en deze week al de eerste IUI. Maar goed, ik ben blij dat het zo snel kan!!
Iedereen veel succes!
Liefs,
Ginger
Als het goed is, is het donderdag zover! Onze eerste IUI!!!! Morgenochtend moet ik nog naar de gyn en als alles goed is, moet ik 's avonds terug naar de poli om een injectie met Pregnyl te krijgen. Dan donderdagochtend naar Nijmegen om het zaad te laten prepareren en dan weer terug naar mijn eigen zh om de behandeling af te maken...
Ik vind het echt ontzettend spannend!! Waarschijnlijk ook omdat ik niet echt weet wat me te wachten staat.
Ik heb dan ook nog wel wat vragen:
Is de tijd tussen Pregnyl en inseminatie niet erg lang (2 dagen)?
Hoe lang duurt het prepareren van het zaad eigenlijk?
Hoe gaat het inbrengen, duurt dat lang en voel je er iets van?
Kun je meteen gaan werken daarna?
Is het dan 2 weken wachten of moet je tussendoor ook nog naar het zh?
Wat is de slagingspercentage eigenlijk?
Sorry voor alle vragen, we hebben wel uitleg gehad, maar dat ging zo snel en ik was er ook niet helemaal bij... Was nog steeds een beetje onder de indruk van alle resultaten van de onderzoeken. Het gaat ook zo snel allemaal! Vorige week de uitslagen en deze week al de eerste IUI. Maar goed, ik ben blij dat het zo snel kan!!
Iedereen veel succes!
Liefs,
Ginger