Hoi Stella en Lydia,
Nog even een vraagje. De Pregnyl zal wel los lopen (die van mij wordt overigens in het zh gezet, ik hoef daar gelukkig zelf niets aan te doen). Maar het gaat me eingelijk meer om de inseminatie! Als ik vanzelf al een eisprong krijg, normaal dus op donderdagavond of vrijdag in de loop van de dag, en ze gaan pas vrijdag aan het eind van de ochten insemineren, is dat dan niet te laat? Een eicel blijft toch maar ongeveer 12 uur leven? De Pregnyl zorgt er toch voor dat je een goede eisprong krijgt? En kan die er dan ook voor zorgen dat het wat langer duurt? De eisprong komt normaal 36 uur na de injectie, maar als de eisprong al eerder op de naturrlijke wijze gebeurt?
Sorry voor mijn (misschien domme) vragen, maar ik wordt hier erg onzeker van! Ik blijf toch een beetje bang dat het anders misschien te laat is.....
En nog een vraagje: we hebben vrijdagavond een bruiloft. Nu zijn we beide geen stevige drinkers, maar lusten wel graag een glaasje. Nu heb ik zelf al beslist die avond maar niet te drinken. Maar mijn man vindt dat een beetje onzin. Is de alcohol van die avond van invloed op de zaadkwaliteit van de volgende ochtend? Ik vind eigenlijk dat hij maar gewoon niet moet drinken, of misschien 2 glaasjes of zo.... Maakt het iets uit?? Of moet ik dat toch maar aan de gyn vragen morgen....
In elk geval bedankt voor jullie reacties en hopelijk heb ik vanavond nog antwoorden op bovenstaande vragen, voordat ik naar de gyn moet....
Ik laat jullie morgen snel wat weten!
Liefs,
een zenuwachtige Ginger