donderdag de eerste IUI

Hoi Ginger,
Je bent niet waar het er donderdag op aan komt!
Ik heb zelf nl. donderdag een punctie alleen dan voor ICSI.
Veel succes!!!
Stella
bezig met 1e ICSI, donderdag punctie!

Hoi Ginger,

Veel succes meid!
Komt vast goed!
grappig jij bent in Oss in Bernhoven en ik in Veghel in Bernhoven onder behandeling. haha.
Hopelijk gaat alles goed en valt de behandeling mee.
De pregnyl spuit stelt niet zo heel veel voor.
Tussen de 36 en 48 uur na het zetten van de pregnyl heb je je eisprong.

Toi toi toi
mama Peet

Hoi!

Nog bedankt voor jullie reacties!! Cath, ik snap je "woonhint" hoor!!!  Ook jij veel succes!
Nou het is voor iedereen erg spannend deze week..... Veel sterkte allemaal!
He mamapeet!! Dat is idd erg toevallig! Moet jij ook naar Nijmegen voor de bewerking?

Hier is het trouwens weer even uitgesteld allemaal..... Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest voor mijn follikelmeting en er waren twee eitjes van 10 en 13,7 mm. Ze houden de grootste aan. Maar hij moet minstens 18 mm zijn voor ze de Pregnyl gaan zetten. Ik moet nu dus donderdagochtend terug en dan als het goed is 's avonds de pregnyl en dan zaterdag naar Nijmegen.
En dat maakt me eigenlijk wel wat ongerust! Ik heb altijd een perfect regelmatige cyclus en dan dus op vrijdag altijd mijn eisprong. Komt de pregnyl dan niet een beetje te laat? Is zaterdag dan niet te laat voor de inseminatie? Ik zal het er donderdag nog eens goed over hebben. Wij klussen morgenavond in elk geval nog even voor de zekerheid. Weinig zinvol waarschijnlijk, maar dan hebben wij ons best gedaan...
Hoe kijken jullie daar tegen aan???

Liefs,

Ginger

Hoi GInger

De pregnyl komt niet te laat, deze zet je 36 uur voor de inseminatie of punctie.
Succes morgen en dat je morgenavond de pregnyl spuit mag zetten.

Liefs

Lydia

Hoi Ginger,
Ik moest ook exact 36 uur voor mijn punctie de pregnyl zetten.
Omdat ik het thuis zelf moest mengen zag ik er best tegen op (maar het viel gelukkig mee en deed zeker geen pijn).
Succes meid!
Stella
bezig met 1e ICSI, donderdag punctie!

Hoi Stella en Lydia,

Nog even een vraagje. De Pregnyl zal wel los lopen (die van mij wordt overigens in het zh gezet, ik hoef daar gelukkig zelf niets aan te doen). Maar het gaat me eingelijk meer om de inseminatie! Als ik vanzelf al een eisprong krijg, normaal dus op donderdagavond of vrijdag in de loop van de dag, en ze gaan pas vrijdag aan het eind van de ochten insemineren, is dat dan niet te laat? Een eicel blijft toch maar ongeveer 12 uur leven? De Pregnyl zorgt er toch voor dat je een goede eisprong krijgt? En kan die er dan ook voor zorgen dat het wat langer duurt? De eisprong komt normaal 36 uur na de injectie, maar als de eisprong al eerder op de naturrlijke wijze gebeurt?
Sorry voor mijn (misschien domme) vragen, maar ik wordt hier erg onzeker van! Ik blijf toch een beetje bang dat het anders misschien te laat is.....

En nog een vraagje: we hebben vrijdagavond een bruiloft. Nu zijn we beide geen stevige drinkers, maar lusten wel graag een glaasje. Nu heb ik zelf al beslist die avond maar niet te drinken. Maar mijn man vindt dat een beetje onzin. Is de alcohol van die avond van invloed op de zaadkwaliteit van de volgende ochtend? Ik vind eigenlijk dat hij maar gewoon niet moet drinken, of misschien 2 glaasjes of zo.... Maakt het iets uit?? Of moet ik dat toch maar aan de gyn vragen morgen....

In elk geval bedankt voor jullie reacties en hopelijk heb ik vanavond nog antwoorden op bovenstaande vragen, voordat ik naar de gyn moet....
Ik laat jullie morgen snel wat weten!

Liefs,

een zenuwachtige Ginger

Terug
Bovenaan