Donderdag tweede IUI

A

Anoniem

Guest
Nou, het gaat weer gebeuren, hoor!!!
Donderdag krijgen we de tweede IUI. Spannend. Vrijdag was de eerste follikelmeting. Was nog niet veel. Dat viel wel even tegen. Vandaag moest ik terug komen en bleek dat 1 ei goed was gegroeid tot 16,8 mm. Goed nieuws dus. Vanavond heb ik de pregnyl gezet, dus mijn taak zit erop. De vorige keer ging het allemaal veel sneller. toen heb ik veel minder hormonen hoeven spuiten. Nu moest ik nog  4 dagen doorgaan, dus ik sta helemaal strak!!! Ik spuit Gonal F. Ik ben alleen zo vreselijk moe (en een beetje snel geïrriteerd: de snelweg was afgesloten, daar moest ik om janken, stom hé). Heeft iemand die ook Gonal F spuit dezelfde bijwerking?
Nu maar lekker even op de bank zitten en Herman den Blijker kijken. Jullie lezen donderdag wel hoe het is afgelopen.

Liefs, Kippie.

Nou Kippie,

Daar ga je weer! Toch weer spannend elke keer ook. En ergens ook wel leuk, er gebeurt tenminste wat. Ik moet morgen voor een follikelmeting voor IUI 3. Denk dat ik zondag of maandag de inseminatie zal hebben, maar met mijn cyclus weet je het ook nooit. Voor mij spannend want dit is de laatste IUI zonder hormonen (afgezien van de Pregnyl dan). Kan ik ook jankend over de snelweg haha!

Heel veel succes en we horen wel hoe het gegaan is, zet 'm op!

Groeten, Saar

Hoi Kippie,

Ik heb geen ervaring met hormonen, dus aan mij heb je niets wat dat betreft. Maar ik wil je wel heel veel succes wensen voor morgen... toi toi toi.

Liefs Suusje

Hoi meiden,

Wij zijn nog niet begonnen met iui, we hebben eid juli een gesprek met gyneacoloog over wanneer we ermee starten. Bij mij is er qua hormonen gelukkig niets aan de hand dus ik begreep dat je dan zonder extra hormomen kan starten met iui. Maar nu lees ik al een paar keer dat na drie keer proberen zonder hormonen ze starten met hormonen. Hoe zit dit? Is dit standaard? Merk dat ik nog zoveel vragen heb! Gelukkig heb ik woensdag een telefonische afspraak met de gynaecoloog, hoop dat ik haar dan wat vragen kan stellen. Dat ze daar dan even de tijd voor neemt...maar ik vrees van niet

Nou meiden, ik duim voor jullie dat het snel raak is met of natuurlijk zonder iui

Liefs

He Kippie,

wij hebben vandaag ook IUI! Moet nu weg, maar in ieder geval succes vandaag.
We horen nog wel van elkaar.

Sterkte, Britt

He Kippie en Britt,

Ben een beetje laat met reageren hierop, maar ik wilde jullie toch nog ff heel veel succes wensen vor deze IUI. Zet hem op!!!!!!!!!!!

Kruimel

Hee Kippie,

Nou.. bij mij zwemmen ze hoor...ik voel gewoon dat ze ruzie maken om wie er het eerste is...
Apart idee he, dat er nu (misschien) iets aan de hand is daarbinnen.
Ik ben vandaag jarig, dus het zou wel een heel erg gaaf kado zijn over 2 weken...

Is het bij jou goed gegaan? Is de kwaliteit van jouw man/vriend ook iets minder van kwaliteit of is het nog onverklaarbaar bij jullie?

Nou, heel veel sterkte met de wachtweken en we houden elkaar op de hoogte!

Liefs, Britt

Terug
Bovenaan