Donderdag tweede IUI

Hoi lieve meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Goed om te lezen.
nou, ze zwemmen hoor. Alles is goed gegaan. Niet schokkend veel "jongens"(bijna 5 miljoen), maar genoeg. Ook geen gedoe met de tang (de vorige keer wel, had daarna best wel even last van mijn buik). En nu maar afwachten.
Ik hoop dat de timing nu wel goed was. De vorige keer hebben ze de IUI een dag te laat gedaan. Alle moeite voor niets. Maar ja, de tijd zal het leren......
Even voor Sprookje: bij mij is alles ook goed (met de hormonen). Maar om meer kans te maken op een zwangerschap, krijg ik bij elke IUI hormonen. Dat doen ze zo in het LUMC. In elk ZH is dat weer anders.
Britt: spannend: dan gaan we gelijk op. Ik lees wel hoe het verder gaat met je.
Saartje: weet je al wanneer het gaat gebeuren?

Succes allemaal, liefs, Kippie.

Hoi Kippie,

Ik duim voor je dat ze deze x wel op het juiste moment erbij waren en dat er nu momenteel iets moois in jouw buik aan de gang is.
Ik ben nu zelf net met 1e ronde IUI + hormonen gestart. Ook bij ons in het ziekenhuis doen ze standaard hormonen erbij. Daarbij heb ik ook nog een extra spuit ivm wetensch. onderzoek. Ik spuit trwns ook Gonal-F, of liever mijn vriend want ik krijg die pen er niet in... Ben vorige week woensdag begonnen en had tot eergisteren bijna nergens last van, alleen wat van mijn darmen en steeds hoofdpijn maar dat kan ook van de spanning komen natuurlijk maar sinds gister voel ik me niet heel prettig meer. Janken en behoorlijk last van mijn buik... nu ik jouw verhaal zo lees denk ik idd dat dat door die Gonal-F komt... maar goed het is voor een goede zaak.

Groetjes Scorpy

Hoi Scorpy,

Bedankt voor je reactie. Je bent de eerste waarvan ik lees dat ze ook Gonal F spuit. Meestal wordt er Glomid geslikt of een ander hormoon gespoten (tenminste: wat ik lees van de meiden hier op het forum).Hoeveel spuit je? Ik 0,75 eenheden.
Bij welk Ziekenhuis zit je? Oef, wat een vragen allemaal.
Ik heb inderdaad ook last van hoofdpijn. Komt dus door de Gonal! Veel drinken helpt bij mij wel. Wat mij helpt bij het spuiten (ik doe het zelf): de naald er langzaam in zetten en niet in de buurt van de knie. In  je bovenbeen zit meer vet, dus dat  is (volgens mij) minder gevoelig. Sinds ik dat heb ontdekt, gaat het prima!!!!!
Succes en ik lees wel hoe het verder gaat met je.

Liefs, Kippie.

Hoi Kippie,

He wat raar jij spuit in je been? Ik moet in mijn buik spuiten, op het niveau net onder de navel. Vlgns mij heb ik Gonal F omdat ik met een wetensch. onderzoek voor cetrotide meedoe en naast  de Gonal F dus ook cetrotride of een placebo (ik weet dus niet of ik echt cetrotide spuit) moet spuiten. En die naald is iets dikker en langer.... spuiten vind ik op zich ook niet echt zeer doen, af en toe gevoelig, zolang ik em maar niet zelf hoef te zetten. Morgen moet ik voor 2e follikelmeting, afgelopen dinsdag had ik 1 van 16mm dus die zou nu rijp moeten zijn. Afhankelijk van grootte morgen wordt de Ovitrelle spuit bepaald en inseminatie gepland. Ik ga zelf uit van vrijdag Ovitrelle en dan zaterdag inseminatie maar we zullen het morgen wel zien. Ik spuit trwns ook 75e, maar als het bij die ene ei is gebleven deze cyclus en het leidt niet tot een zwangerschap dan wordt de dosering in de vlg cyclus opgehoogd... joepie . Ik zit trwns in het UMCG.
Nou we houden elkaar wel op de hoogte van het verloop.
Groetjes

Terug
Bovenaan