donderdagmorgen de curettage....

Vergeet ik bijna...
Ik heb wel een zak met doorzichtige vloeistof toegediend gekregen.
Dit naast de twee zakken  normale zoutoplossing.
Die vloeistof bleek een bloedvervanger te zijn.
Nooit geweten dat dat bestaat!

Groetjes mama van Linne

Hoi mama van Linne,

Ik heb alleen 2 zakken zoutoplossing gehad voor het vocht omdat je vanaf 12 uur 's nachts niks meer mag eten en drinken.
Maar 1 extra zak vloeistof die het bloed vervangt daar heb ik ook nog nooit van gehoord...

Ze hadden mij geprikt om te kijken of ik nog een zak bloed bij moest hebben maar dat was niet nodig, zou dat dan hetzelfde kunnen zijn??

Ik was veel bloed verloren omdat het vruchtje erg vast zat in mijn baarmoeder en verdere details heb ik eigenlijk niet gekregen...
En het vloeien is bij mij ook erg weinig, hoop dat dat zo blijft!!
Ben blij dat alles achter de rug is hoop dat de nacontrole ook goed is en dan hoop ik snel op een volgende gezonde zwangerschap!
Maar eerst die blaasonstekeing onder de knie krijgen en  dan weer er tegen aan!

Hoe kwam het nou dat je pas over 6 weken op nacontrole moet komen?
Dat is zo lang, ik heb al een afspraak over 2 weken!

Groetjes,
Sas

Ik ben trouwens in Geldrop geholpen dat ligt vlakbij Eindhoven.

Hoi Sas

Ik heb geen idee waarom het over zes weken is. Alle andere vrouwen op de kamer moeten ook over zes weken terugkomen....
Was bij de keizerssnede ook zo, misschien omdat je dan wellicht al gemenstrueerd hebt? Geen idee.

Groetjes mama van Linne

Hoi Sasje en mama van Linne,

Fijn dat jullie de curetage zelf niet als naar ervaren hebben. Wel jammer dat jullie allebei veel bloedverlies hebben gehad. Die krampen horen erbij. Jullie baarmoeder is behoorlijk mishandeld, en die reageert daarop. (was mij tenminste verteld na mijn 1E curetage) Met een paar dagen word dit minder.

Mama van Linne: Geholpen in Doetinchem? Dan wonen we in dezelfde regio. Ik kom uit 's- Heerenberg, maar heb mijn gyn in Zevenaar. Voor de rest gaan we voor alles naar Doetinchem. (kinderarts en neuroloog van de kinderen)

Allebei sterkte met opknappen! Fijn weekend.
Groetjes, Cathy

He sas,

Hoop dat je snel opgeknapt bent en dat je snel weer zwanger bent en er de volle  9 maanden van mag genieten!
Heb zelf gisteren een curettage gehad, gelukkig met weinig bloedverlies, en ook geen last van buikpijn. Vloei nog een heel klein beetje, voornamelijk als ik naar het toilet ga.

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan