Donderwolkje

Hoi,

Vannacht om 0.00 uur was ik nog euforisch omdat ik de 37 weken heb gehaald, maar nu zit ik hier alweer met een klein donderwolkje boven mijn hoofd. Ik heb weer eens belabberd geslapen en dan hakt dat er zo hard in! Ik heb overal pijn en ik ben moe en chagrijnig... bah!

Ik heb al een week best goed geslapen, dus wat dat betreft mag ik niet zeuren, maar zo'n dag als vandaag... ik zou hem het liefst overslaan...

Ik kan die baby er wel uit denken/zingen/springen/regendansen als ik wist dat dat iets zou helpen... zucht...

x Blossom

Nog heel ff Blossom, gewoon lekker rustig aan doen vandaag! Ik heb vannacht met polsbeschermers(voor skeelers) moeten slapen vanwege carpaal tunnelsyndroom, ook heel fijn .....haha

Ik denk dat ik ook een vreugdedansje doe als ik in 37 aankom. Nog paar daagjes.

Vervelend meid dat je zo slecht hebt geslapen.

Misschien een troost: ik ben tot 3 uur vannacht wakker geweest. Had harde buiken. Dik een uur om de 5 minuten. Maar helaas zakte ze toen weer af.
Uiteindelijk in slaap gevallen. Vanochtend helemaal doodop, ook mijn arme man, maar zonder verder resultaat. Dat is echt balen!!

Ik begon trouwens enorm te twijfelen. Wat is nou het verschil tussen harde buiken en weeën? Weet iemand dat? Ik had namelijk niet veel pijn, maar ze kwamen wel heel regelmatig.

Liefs,

Weet je, ik heb geen flauw idee! Het enige dat ik weet is dat je het wel schijnt te weten als het echte weeen zijn. Maar ik heb ook nog een (oefen)weeen gehad volgens mij. Wel harde buiken, soms ook pijnlijk, maar echte weeen... geen idee!

Dank voor je opbeurende woorden, waardeloos is dat he, als je ineens weer zo'n 'terugval' hebt. Nou ik heb mezelf maar een rustig dagje beloofd. Ga zo douchen daarna joggingbroek aan en vandaag hou ik het maar bij een beetje lezen/filmpjes kijken en wat kleine boodschapjes. Het is niet anders!

Succes jij ook, hopelijk is het de volgende keer geen vals alarm!

Liefs

vreselijk zulke dagen..... ook ik heb er weleens last van.

@mama-in-wording: harde buiken doen geen pijn, weeen wel.
waar ik een wee echt aan herkende was dat je m op voelde komen en weer weg voelde zakken.
bij mij kwam ie rechts mn buik opzetten zeg maar en ging zo langzaam naar t midden en verdween dan weer.

ze zeggen dat je een wee meteen herkent maar ik had dat echt niet bij de 2de.... bij de 1ste ben ik ingeleid dus wist ik dat ze zouden komen.
de 2de had ik de griep dus tja, had soms ff buikpijn en dan verdween het weer.
maar ik had bij de echte weeen best snel door dat het weeen waren!
je merkt ook dat ze steeds heftiger gaan worden....

gr marijke

Ha,
Ik ben het opeens ook helemaal beu. zit echt te wachten nu. maandag had ik best wat harde buiken, maar gisteren tot nu toe echt helemaal niks. Heb verder eigenlijk geen pijntjes en slapen doe ik ook goed, maar ben er gewoon klaar voor.
En dan het weer.... alleen maar regen wordt er echt sjagerijnig van.
harde buiken zijn vervelend, maar bij weeen moet je je eigen echt even concentreren op je ademhaling is mijn ervaring.
Ik wordt ook een beetje zenuwachtig door m'n omgeving. Als je belt voel je gewoon een spanning door de telefoon van... ja...zijn ze geboren. Nee.. ik zit me lekker te vervelen en daarom bel ik.
sorry voor m'n klaagzang.

Ik KEN die dagen maar al te goed. Helaas zul je er waarschijnlijk nog een paar krijgen :(

Kop op!!! Het duurt nu niet meer lang (zei je ook tegen mij hihi)!!!

Die baby komt er snel genoeg uit. Als je het vergelijkt met de afgelopen maanden moet dit eigenlijk een eitje zijn qua wachten toch?

(hoor mij lekker positief doen, heb het ook helemaal gehad hoor)

Liefs en knuff

kunnen harde buiken wel voortekenen zijn dat het niet zo heeeeeeeel lang meer op zich laat wachten? Ik heb namelijk vanaf zondag echt al elke dag geregeld harde buiken en voelt niet echt prettig aan. Het duwt het kontje echt tegen m'n ribben aan en dan moet ik echt helemaal rechtop gaan zitten of zelfs gaan lopen, want echt lekker onderuit hangen gaat dan niet. Het lijkt dan net een voetbal zo hard dat ie dan is.

Gistermiddag terug geweest naar de vk voor controle, maar ukkie was nog steeds niet ingedaald. Maar ze vertelde me dat dat geen enkel teken hoeft te zijn dat het niet geboren kan worden. Tijdens het breken van de vliezen of de weeën kan het zelfs in 1x indalen.

Helaas maar tis waar...we MOETEN maar 'rustig' afwachten (wat rustig te noemen is dan natuurlijk).

Liefs

Terug
Bovenaan