Donderwolkje

Bedankt weer Heppy, volgens mij ben jij redelijk positief als ik het poepzat ben en vice versa! Nou prima toch, dan houden we elkaar een beetje bij de les;-)

Joyce, ik heb dat ook, dat die buik dan zo hard wordt dat het kontje tegen mijn ribben aangeklemd zit. Ik dacht alleen dat de baby dan gewoon aan het bewegen was. Ik moet dan ook echt ruimte maken in mijn middenrif en even heel rustig in en uit ademen, dan gaat het wel weer. Maar volgens mij zijn dat toch geen weeen?

Nou ja, we wachten het wel af, hihi... jullie zijn eerst aan de beurt!

Inmiddels ben ik lekker gedoucht, maskertje op gehad en zit in mijn home-outfit op de bank. Straks komt de schoonmaakster, qua timing niet helemaal ideaal, maar 3 uur later is het huis schoon zonder dat ik een vin heb hoeven verroeren... trek me dan lekker terug op de slaapkamer en ga boekje lezen, dutje doen, etc. Zo komen we de dag wel door!

Nou lieverds, succes allemaal, het weer is natuurlijk ook om depri van te worden. En wie weet, worden we letterlijk snel verlost!

Hier mag de baby nog wel een weekje blijven zitten!voel me best lichamelijk goed.(over algemeen)en oma is vanmorgen overleden.dus wil zaterdag graag naar de begrafenis kunnen.daarna even een weekje rust en verwerking lijkt me ook niet verkeerd.maarja de baby bepaald wanneer die komt.

@Joyce:ik heb helaas zeker al 10 weken last van harde buiken.wordt ook erger maar nog geen kindje!dus volgens mij zegt het niks.met voorweeen is het anders altans ook dat kan lang duren hoor ik van sommige.mn dochter was er na 2 nachten voorweeen al.dus hopelijk gaat het nu weer zo een beetje.
succes met wachten iedereen
liefs jootje

Gecondoleerd Josanne. Jammer dat oma je kleintje niet heeft leren kennen. Ik wens je veel sterkte.

Blossom: dat heb je goed gedaan, maskertje, lekkere douche en zo wordt alles voor je schoongemaakt! Jij kan jezelf wel weer oppeppen volgens mij?!

Wat betreft de weeën. Gisteren kwamen ze en gingen ze (de harde buiken), maar tussendoor bleef mijn buik wel behoorlijk hard. Op een gegeven moment kreeg ik ook weer steken in mijn vagina en de onderkant was helemaal beurs. Maar ja, omdat het niet heeft doorgezet en alles nu weer vrij rustig is (beetje spierpijn gevoel in mijn buik), vraag ik me toch af hoe serieus het was.
Nou ja, dank voor jullie reacties. Ik neem aan dat ik het wel voel als het zover is en dan denk ik aan jullie ervaringen!

hey,

allereerst Josanne: gecondoleerd.

Ten tweede: ik ken het gevoel :) Ik moet zeggen dat ik vannacht weer eens lekker heb geslapen, maar dat zegt niets.. Helaas is schoonzusje vrij, en zij heeft de nare gewoonte ontwikkeld (nu al) om mij 's ochtends rond 9 uur wakker te bellen. Nu zul je denken, mooie tijd... Maar aangezien het altijd eeuwen duurt voor ik in slaap val (minimaal 12 uur 's nachts) zet ik de wekker zelf pas om half 11... Dus wel beetje kort geslapen... Want als ik gebeld heb, dan ben ik wakker ook :p

Het weer werkt ook niet echt mee... Ik ben er echt klaar voor. Vandaag 39 weken, en zit echt af te tellen...
Alles in huis is klaar. Kind/buik zit in de weg, dus kan ook niet echt ff lekker nog grote schoonmaak houden. Kan niet in de tuin zitten... Dus maar weer in mijn oude routine... Vanmiddag helaas geen slaapje, want moet en naar de vk, en naar dierenarts... Mijn kat blijft alles maar uitkotsen...

Nou ja :)

Ik ga als het hopelijk wat droger is misschien nog even poffertjes eten op de kermis :)

Sterkte allemaal !!

Liefs,

T

ps. geen idee wat weeen zijn, amar heb ook nog helemaal niet zo heel vel meer harde buiken als 2/3 weken terug... :(

@ Josanne: Gecondoleerd met je oma.

@ iedereen met harde buiken: Volgens mijn verloskundige zeggen harde buiken niet dat de baby eerder komt. Dus helaas...

@ iedereen met voorweeën: Hoeft ook niet persé een teken te zijn dat de baby sneller komt. Volgens mij heb je wel een snellere bevalling als je lang voorweeën hebt gehad, omdat de baarmoedermond dan al zacht is. Ik heb dit ergens gelezen, dus weet niet zeker of het waar is hoor.

@ Blossom: heerlijk he, om jezelf zo te verwennen. En slim van die schoonmaker. Volgende week komt mijn schoonzusje om mijn huis schoon te maken. Tja een raar soort nesteldrang heb ik.Ik vraag iemand anders om schoon te maken, haha

Ten eerste josanne, heel veel sterkte toegewenst. En mocht je kleine toch niet op zich laten wachten, en kun je dus niet naar de begrafenis, je oma zal het niet erg vinden. Ze zou willen dat je geniet van je wondertje, dat weet ik zeker.

Hier moddert het wat aan, verwachten dat die kleine komt heb ik elke middag opnieuw want dan voel ik allemaal pijntjes maar snachts helemaal niets. En ik dacht nog wel dat die kleine 3 wk te vroeg zou komen, vandaag 39 wk en 1 dag. hmmm we zien het wel. Wachten meer kunnen we niet.

Josanne, gecondoleerd, wat vervelend dat je oma jullie kleine niet kan ontmoeten.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je hoop dat de kleine nu nog ff blijft zitten zodat je afscheid kan nemen van je oma, heel veel sterkte!

En voor wie er even helemaal doorheen zit, nog even volhoude, hoe moeilijk ook. Ik heb me er vreselijk over verbaasd hoe snel ik me na de bevalling weer beter voelde! Succes!

@Josanne, gecondoleerd met het verlies van je oma. Hopelijk kun je er zaterdag nog wel bij zijn met het afscheid nemen. Heel veel sterkte voor de komende tijd.

Liefs

Joyce

Terug
Bovenaan