Donkere afscheiding/bloed verlies?

Hallo allemaal,

Vandaag zit ik in week 9! Maandagavond en gisteren voelde ik me belabberd; misselijk (niet overgeven, gelukkig!) en zo zwak als een dood vogeltje ... Vandaag voel ik me een stuk beter, nog wel een zwakke maag, maar vergeleken met gister voel ik me top! Alleen toen ik vanochtend naar de WC ging, voelde ik een golf aanzetten, alsof ik ongesteld ging worden .. Nu heb ik donkere afscheiding verloren, waar ik toch best van schrok! Omdat ik al die tijd nergens last van heb gehad.
Verder geen pijn o.i.d., maar zou dit toch kwaad kunnen ???

Het kan innestelingsbloed zijn. Hoeft niet per se iets ernstigs te zijn, maar bel gewoon je VK. Hopelijk kan je snel terecht. Sterkte en maak je niet teveel druk.

Zou ook even bellen naar je vk hoor,misschien kan ze de onzekerheid bij je weghalen.
sterkte maar denk ook dat het innestellingsbloed iis geweest..al is dat wel laat als je al 9 weken bent.
groetjes, nice

donkere afscheiding kan ook duiden op wat oud bloed.gewoon de vk bellen en zij kunnen je miss wat meer vertellen en als jeje dan nog onzeker voelt krijg je miss wel een echo.
sterkte meid

Hoi,

Ik zou ook gewoon de Vk bellen. Zij kan je ongerustheid wegnemen en misschien mag je gelijk langskomen voor een echo.

Succes, maar ik denk ook dat het oud bloed is.

Liefs

Dat is toch altijd even schrikken he?! Bloedverlies.
toevallig had ik dat net ook weer wat, maar maak me er totaal niet druk om. Als het echt een miskraam is dan voel je dat heeft mijn VK mij op het hart gedrukt. Je kan altijd bellen natuurlijk als je je echt zorgen maakt.
Maar het komt heel vaak voor dat het onschukdig blijkt te zijn.
Succes!!
Liefs Sanne

Terug
Bovenaan