Donkere afscheiding/bloed verlies?

Hee allemaal, bedankt voor de reacties! Heb sowieso as. dinsdag mijn eerste echo, en aangezien ik niet eerder terecht kon wacht ik het maar even af.. Jullie hebben het over oud bloed, maar ik heb geen bloed verloren. Het was echt afscheiding wat (bij mij) normaal een wittige kleur heeft en nu een donkerdere kleur heeft. Heb er al heel de dag last van nu. Verder geen pijntjes of krampen.

hey meis,

Wat vervelend zeg. Ik hoop voor je dat de tijd een beetje snel gaat en dat je dinsdag krijg te horen dat het allemaal goed is.

Zelf zou ik niet weten wat het kan zijn.
Heel veel sterkte.

Liefs

Ik heb het ook gehad. In week 6/7. Wel heftig. Mijn VK zei dat ik van een miskraam moest uit gaan. Maar bij de echo bleek alles goed te zijn, maar dat er een hematoom naast het vruchten zakje zit.
Ik heb zelf wel meteen gebeld naar de VK. En kon in week 7 voor de echo komen.

Denk zelf ook niet dat je je direct zorgen hoeft te maken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan want van zoiets schrik je natuurlijk en zeker met die onzekerheid rond deze periode. Sterkte ermee!

Hoiiiii!

Ik heb het tot nu toe (vandaag 11 weken zwanger) ook twee keer gehad. Je voelt het dan aankomen he.. raar is dat brrrrr.. ik ging op de wc zitten en daar vielen dus allemaal bruine druppeltjes in.. en bij het afvegen of bruinig spul. Ik ben er dan altijd een beetje raar van na die tijd, vind het ook maar niks. Maar toch weet ik ook weer, dat als je verder geen pijn voelt in je buik, het gewoon weer even een schoonmaakbeurd is van je baarmoeder. Ik zie het als oud bloed.. want het is eigenlijk niet rood bij mij. En nu helemaal nergens last meer van. En ik heb zo'n ding waar je het hartje mee kan luisteren van de baby, en het hartje klinkt nog prachtig! Dus tja.. het is niet leuk, maakt je onzeker en een beetje bang, maar toch is het heel normaal.

Als je het niet vertrouwd, de verloskundige bellen.
(ik heb dit nog niet gedaan trouwens).

Sterkte er mee.. en komt wel goed hoor, maak je niet te druk!

Liefs mammma

Terug
Bovenaan