doodgeboorte

Hallo allemaal
ik wil mijn verhaal even kwijt.Een paar jaar geleden was ik zwanger van een tweling .we waren heel erg blij met dit nieuw .Ik had een zware zwangerschap en hevige bekkenklachten zo erg dat ik met krukken moest lopen .Maar ik verdroeg het allemaal .Omdat ik wist dat ik er wat moois voor teug zou krijgen .Ik was inmiddels 20 weken zwanger en erg dik .Ik kreeg extra controles en tijdens een routine echo zag de gynaecoloog dat er geen hartactie meer was .Mijn beide kindjes waren overleden .
Die tijd was een hel voor mijn gezin.Ik moest gewoon bevallen en kreeg een weenopwekmiddel.De bevalling was erg emotioneel en pijnlijk.ik beviel van twee mooie levenloze meisjes .
Na vallen en opstaan heb ik mijn leven weer bij elkaar geraapt.Maar vergeten zal ik het nooit .Inmiddels ben ik weer bevallen van een dochter die is inmiddels weer een jaar .Wederom een hele moeilijke zwangerschap gehad .Maar gelukkig een gezond kind in mijn armen .
Ik wens iedereen die zoiets mee maakt veel sterkte ,want je verliest een deel van jezelf en dat krijg je nooit meer terug .
 
Lieve angel
Ik lees je verhaal met tranen in de ogen en aan het eind huil ik echt,het lijkt me verschrikkelijk om zoiets te moeten meemaken.Heb zelf een miskraam gehad ook niet makkelijk hoor het was nog maar 12 week eigenlijk nog helemaal niets kon er ook niets van maken dan veel bloed en stolsels,maar toch ik was wel zwanger!! maar om te moeten bevallen van heuze babytjes is denk ik veel en veel erger. Gelukkig heb je een gezonde dochter ik vind het heel flink van je dat je dat hebt aangedurft ,je lijkt me daarom een sterke vrouw. Heel veel geluk in de toekomst en veel sterkte met het grote verlies!!
 
Hoi Angel,

Wat een aangrijpend verhaal vertel je! Ik word er helemaal stil van...
Wat een verdriet om die 2 meisjes zullen jullie gehad hebben en nog wel hebben denk ik.
Heb je ze ook namen gegeven? En weten ze waardoor ze gestorven zijn, of is het niet te achterhalen hoe het komt?
Nu hebben jullie een prachtige dochter waar jullie ongetwijfeld veel van genieten.
Je klinkt inderdaad als een hele sterke vrouw.
Veel sterkte en geluk samen met jullie dochter en elkaar!
Liefs,
Sonja
 
Hoi Angel,
wat een narigheid heb je meegemaakt zeg. twee kindjes verliezen is echt heel erg. ik heb zelf ons kindje met 18 weken zwangerschap verloren, nu bijna 4 maanden geleden. Het is echt onvoorstelbaar moeilijk he.
Heb jij hulp van lotgenoten gehad? Ik mail mee op een lijst van Herfstinmijnhart.nl, en heb daar wel steuin aan. misschien ook iets voor jou of anderen?
Sterkte, en geniet van je kindje waar je wel voor mag zorgen.
 
Hoi,

Ik zelf heb mijn dochtertje NOUK8 na een zwangerschap van 24 weken en 4 dagen verloren door baarmoederhalsinsufficientie. We zijn nu 7 weken verder en het gaat gelukkig al weer een stuk beter met me. het is vreseljk om zoiets mee te maken. Ik mail ook op lieve-engeltjes.nl. Daar haal ik veel troost uit.
 
Dag allen, ik ben dinsdag bevallen van mijn prinses op 17 weken.
Ik doe mijn best om verder te gaan . Ik heb reeds 2 prachtkinderen, waar ik veel van hou. Maar zou graag mijn gezin uitbreiden. Veel zeggen, je hebt twee kinderen hou je daar mee bezig. Maar ik keek zo uit naar de uitkomst van dit leventje. Helaas, het heeft niet mogen zijn.
Maar ik wil graag nog een kindje...
Graag advies
 
 
Terug
Bovenaan