Doodgeboren baby'tje, wie heeft dit nog meer meegemaakt?

Hoi Brig,

Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen, dit moet het ergste zijn wat een mens kan meemaken,,een kind verliezen.
Ik heb het gelukkig niet meegemaakt, en hoop het ook nooit mee te maken, je kinderen zouden jou moeten overleven en niet andersom.
Ik hoop dat jullie de kracht vinden om met dit verlies om te gaan.

Heel veel sterkte en liefde voor de toekomst..
Liefs, Mary jane

Lieve Brig,

Wat een vreselijke gebeurtenis! Helaas weet ik maar al te goed welke hel je nu doormaakt, in oktober 2005 is onze dochter kort na haar geboorte eveneens overleden. Na een perfecte zwangerschap van ruim 42 weken heeft zij kort voor de geboorte zuurstoftekort gekregen en daardoor teveel schade opgelopen. In februari jl. heb ik een miskraam gehad, een nieuwe teleurstelling wel van een andere orde maar het was toch een stukje hoop wat doordoor weer wegviel.

Ik kan je niet veel advies geven, behalve dat je veel moet praten! Of met je partner, of met mensen in je omgeving. Via lieve engeltjes heb ik veel steun kunnen vinden met lotgenoten. Deze pagina is je al eerder in de reacties aangegeven. Verder ben ik nu bij een psycholoog, gewoon om te voorkomen dat ik "vastloop".

Heel veel sterkte met dit verlies en pas goed op je/ jullie zelf. Je bent tenslotte gewoon bevallen en moet dus ook een zgn. kraamtijd door...hoe moeilijk het ook zal zijn maar je hebt nu eenmaal herstel nodig om de toekomst tegemoet te kunnen gaan.

Sterkte!

Margaretha

hoi Brig

ik heb mijn dochtertje verloren met een zwangerschap van 40 weken
de oorzaak is niet bekend
ik probeer het en plekje te geven, maar dit gaat niet zo makkelijk
heb er elke dag nog veel verdriet van
het gemis is elke dag weer moeilijk

als je behoefte hebt om met me te praten dan kun je me altijd mailen
laura-ruud@home.nl

heel veel liefs
laura en *richelle

Hallo,

Een paar weken geleden is ons dochtertje gestorven in mijn buik na een zwangerschap van 40 weken.
Toen ze werd geboren was ze waarschijnlijk al 48 uur overleden zeiden ze in het ziekenhuis, ze werd geboren met een heel groot hoofdje. In het ziekenhuis zeiden ze dat dit normaal was als het al een tijdje overleden in je buik gezeten heeft maar ik vond het echt heel groot, herkent iemand dit? 

Terug
Bovenaan