Doodmoe

Hoi lieve vrouwen,
Ik ben bijna 10 weken zwanger van mijn eerste kindje. We zijn heel blij! Maar ik ben echt helemaal gesloopt, heb amper energie om iets te doen en na een dag werken hang ik zo'n beetje slapend boven het avondeten. Ik ben gelukkig zelfstandige en kan mijn werk zelf een beetje indelen maar er komt de laatste weken zo ontzettend weinig uit mijn vingers!
Ik vind het behoorlijk pittig, na de lunch wil ik niks liever dan bankhangen en dutjes doen. Zijn er anderen die dit herkennen? Hoe gaan jullie ermee om? En wanneer gaat het over? ?

Hai! Allereerst gefeliciteerd!! Dit is heel normaal, je lichaam maakt flink wat ontwikkelen mee nu. Meestal ga je je na 12 weken wat beter voelen. Probeer nu nog van je rust te genieten en doe lekker een dutje tussendoor en ga vooral bankhangen als je daar behoefte aan hebt. Onze zoon is nu 9 weken en ik zou een dag bankhangen geweldig vinden, dus doe jij anders een dutje voor mij ? succes tijdens je zwangerschap en vooral van genieten

Heel herkenbaar. De eerste weken was ik ook doodmoe. Nu inmiddels over de 20 weken, wel wat meer energie.
Gewoon aan toegeven en met de kippen op stok?Als de kleine er is komen we slaap tekort

Bij mijn 1e kindje was ik ook doooooooodmoe het 1e trimester. Om 12 uur 's middags kon ik al wel weer naar bed toe. Soms hakte het er ook ineens in: dan voelde ik me best goed begin vd dag maar binnen een paar minuten was het gedaan. Het hoort er echt bij, na 13-14 weken ging het ineens stukken beter en was ik stukken minder vermoeid. 

Mijn eerste zwangerschap ben ik de hele zwangerschap zo moe geweest. Nu 13 weken zwanger van de tweede en weer zo moe.
Waar ik bij de eerste vaak s middags sliep als ik vrij was gaat dat nu niet meer. Dus ik ga echt half 8 /8 uur naar bed. Niet gezellig maar het is niet anders. Hopelijk duurt het nu niet tot het einde ?

[quote quote=10409548]Hai! Allereerst gefeliciteerd!! Dit is heel normaal, je lichaam maakt flink wat ontwikkelen mee nu. Meestal ga je je na 12 weken wat beter voelen. Probeer nu nog van je rust te genieten en doe lekker een dutje tussendoor en ga vooral bankhangen als je daar behoefte aan hebt. Onze zoon is nu 9 weken en ik zou een dag bankhangen geweldig vinden, dus doe jij anders een dutje voor mij ? succes tijdens je zwangerschap en vooral van genieten[/quote]Haha, ja dat is ook weer zo. Jammer hè dat je niet van tevoren je slaap kunt opbouwen voor als je later te weinig krijgt. Ik zal vanmiddag een extra dutje voor je doen! ??

Terug
Bovenaan