Doodmoe

Had ik ook last van, maar bij mij werd het alleen maar langzaamaan erger. Ik bleek lichte bloedarmoede te hebben, maar daar controleren ze op rond de termijnecho volgens mij. Mijn verloskundige nam de waarde die voor die termijn te laag was echter niet serieus, zodat ik tot zo'n 20 weken, toen ik een extra controle eiste, zo'n 16 uur per dag heb geslapen. Daarna kreeg ik staalpillen en ging het gelukkig weer iets beter, maar ik heb zeker de hele zwangerschap nog ruim meer dan mijn gebruikelijke 8 uur per nacht geslapen.
Daarna opnieuw zwanger geworden en toen gleed mijn Hb ook weer meteen naar beneden, maar toen kreeg ik gelukkig wel meteen staalpillen en hield ik het met zo'n 9-10 uur slaap uit. Helaas werd dat wel een miskraam, dus hoe dat na 12 weken ging kan ik niet zeggen.

Ik kreeg inderdaad ook het advies ijzer (was ook laag) en vit D te gebruiken. Dus heb een goede vit D gehaald en ben Floradix gaan gebruiken. Ben me er alleen niet echt veel beter door gaan voelen maar het is het proberen waard ??‍♀️

Oh echt, vreselijk he!
Vrijdag beetje teveel gedaan, gisteren mega veel last van gehad. Vandaag weer wat rustiger en voel me weer stuk beter.
Doe als het kan vooral middagdutjes en probeer zoveel mogelijk rustig aan te doen.

Ik ken dit volledig ben nu bijna 8 weken en ik sta gewoon moe op. Ook slaap ik super lang. Vandaag geen bal gedaan en het maakt mij even niet uit ?. 
Ik merk vooral ik ben nu 4 dagen thuis geweest na 3 dagen werken. (werk partimz met onregelmatige uren) dat ik dan echt heel slecht vooruit geraak.
Nu moet ik weer 2 dagen werken en 3 dagen thuis en een dag werken. Ja dan ben ik gesloopt. Het is zelfs zo erg aan het worden dat ik met heel veel moeite kan eten. Nog even en dan zijn we die stage voorbij ?

[quote quote=10409855]Ik ken dit volledig ben nu bijna 8 weken en ik sta gewoon moe op. Ook slaap ik super lang. Vandaag geen bal gedaan en het maakt mij even niet uit ?. 
Ik merk vooral ik ben nu 4 dagen thuis geweest na 3 dagen werken. (werk partimz met onregelmatige uren) dat ik dan echt heel slecht vooruit geraak.
Nu moet ik weer 2 dagen werken en 3 dagen thuis en een dag werken. Ja dan ben ik gesloopt. Het is zelfs zo erg aan het worden dat ik met heel veel moeite kan eten. Nog even en dan zijn we die stage voorbij ?[/quote]Ohh dat herken ik helemaal, ik ben s avonds ook echt te moe om te eten na een dag werken. Vreselijk.
Volgende week weer naar de VK dus dan maar kijken of er bloedarmoede onder kan liggen. En hopen dat het met een week of twee wat beter wordt!

Zo herkenbaar. Dit had ik ook toen ik zwanger was van mijn eerste kindje. Op een gegeven moment ben ik deels in de ziektewet gekomen. En toen deed ik 1 dag werken en daarna 1 dag vrij. Werkte geloof ik toen maar iets van 16 uur en nog steeds moe. Dus veel slapen op de bank / vroeg na bed. Het was ongezellig voor mijn man, maar na dat de kleine was geboren had ik pas weer mijn energie terug.

Super herkenbaar. Ik ben nu ongeveer 8,5 week zwanger (1e keer). Als ik op sta ben ik moe, na de lunch vaak weer heel erg, hoewel slapen dan niet lukt. Dan tijdens werk nog steeds (ben ook niet heel productief..) en erna al helemaal. Ik ga nu meestal kwart voor negen slapen en wil het liefste heel lang uitslapen haha. M'n vriend vind het volgens mij maar ongezellig.

Terug
Bovenaan