Had ik ook last van, maar bij mij werd het alleen maar langzaamaan erger. Ik bleek lichte bloedarmoede te hebben, maar daar controleren ze op rond de termijnecho volgens mij. Mijn verloskundige nam de waarde die voor die termijn te laag was echter niet serieus, zodat ik tot zo'n 20 weken, toen ik een extra controle eiste, zo'n 16 uur per dag heb geslapen. Daarna kreeg ik staalpillen en ging het gelukkig weer iets beter, maar ik heb zeker de hele zwangerschap nog ruim meer dan mijn gebruikelijke 8 uur per nacht geslapen.
Daarna opnieuw zwanger geworden en toen gleed mijn Hb ook weer meteen naar beneden, maar toen kreeg ik gelukkig wel meteen staalpillen en hield ik het met zo'n 9-10 uur slaap uit. Helaas werd dat wel een miskraam, dus hoe dat na 12 weken ging kan ik niet zeggen.
Daarna opnieuw zwanger geworden en toen gleed mijn Hb ook weer meteen naar beneden, maar toen kreeg ik gelukkig wel meteen staalpillen en hield ik het met zo'n 9-10 uur slaap uit. Helaas werd dat wel een miskraam, dus hoe dat na 12 weken ging kan ik niet zeggen.