doop??

Nee, wij hebben in onze kerk in april een dienst waarin we Naftali laten opdragen. Wij zijn lid van een baptisten gemeente, dopen doe je als je volwassen bent en een bewuste keus voor het geloof maakt.

Nee, zowel mijn vriend als ik zijn allebei totaal niet gelovig, dus zien het daarom ook niet zitten. Ik ben zelf ook niet gedoopt, mijn vriend wel.
Degene die hun kindje nog gaan dopen of opdragen, geniet ervan! Ik heb begrepen dat dit een hele mooie gebeurtenis is voor de ouders en familie als je gelovig bent.
Liefs,
Mar

Nee ook niet. Het past niet bij ons. Ik vind dat je hem tijdens de opvoeding dan ook wat van het geloof mee moet geven en ik ben bang dat dat bij ons niet echt zal gebeuren. Maar mijn neefje is wel gedoopt en het was zeker mooi. Dus andere ouders, veel plezier.

Nee ook niet. Het past niet bij ons. Ik vind dat je hem tijdens de opvoeding dan ook wat van het geloof mee moet geven en ik ben bang dat dat bij ons niet echt zal gebeuren. Maar mijn neefje is wel gedoopt en het was zeker mooi. Dus andere ouders, veel plezier.

Terug
Bovenaan