Door de box gezakt........

A

Anoniem

Guest
De titel zegt het natuurlijk al maar Kyra is net door de box gezakt.
Aan 1 kant... En heb geen idee hoe het nou komt want het was niet Kyra die ontzettend wild deed in dat ding. Kyra was alleen een beetje geschrokken... ze was niet gevallen ofzo dus dat is een geluk bij een ongeluk....
Met mijn poging om hem weer in elkaar te zetten kwam *#$&*(#$ mijn tepel tussen de spijlen en de bovenkant dus tepel nu kapot en een flinke bloeduitstorting er op....
Krijg nu de box ook niet in elkaar dus heb net lief gebeld (die moest zo nodig weer eens vissen, de 4e x deze week) en heb hem even gezegd waar het op stond. Niet helemaal terrecht maar had zo een pijn en was behoorlijk geschrokken.
Dus nu gaat de box ook maar naar zolder (nadat lief hem weer heeft gemaakt)...
Wil dit even niet meer...!!

Als iemand trouwens nog een tip heeft om mijn tepel te kunnen verzachten graag.. want heb het gevoel alsof er kokend water over heen is gekomen!!

Liefs,

Frieda

Och arme,

Wat een pech allemaal zeg. Gelukkig mankeert je meisje niets, maar nu je tepel nog he. Kan me voorstellen dat koelen wel lekker is, dus misschien een natte washand? Ik weet niet of je bv hebt gegeven maar bij mij kolf zaten ook van die coldpacks misschien dat je die nog ergens hebt? Nou heel erg veel sterkte zowel met tiet als met box.

groetjes Linda

Hoi Linda,

Nee ik heb niet van die dingen zoals jij bedoeld. Heb wel bv gegeven maar voor een heel korte periode (lees 3 weken) en hadden een kolf gehuurd omdat we eerst wouden kijken hoe het ging.
Heb wel bepanten (schrijf je het zo??) kan ik dat er niet opsmeren???

Liefs,

Frieda

Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw

Oh ikmoet er niet aan denken, mijn man trouwens ookniet,ik las het voor aan hem en hij zat ook meteen verschrikt met zijn hand op zijn borst.

Dat zalpijn doen zeg, bepanthen is voor tepelkloofjes dus zal ook wel helpen als de tepel beschadigd is. Heel veel sterkte!!

groetjes chimene

Hoi Fried,
kan me voorstellen dat je geschrokken bent, gelukkig heeft je meisje niks. Maar wel vervelend van je tepel, idd een koud washandje en smeren met benthapen (of hoe t ook heet)
Veel sterkte,
groetjes van Sonja

ohhhh neeeeeeee!! Ah dat doet echt zeer!
Kan me voorstellen dat je dat onding meteen weg wil hebben!
Ook ik denk koelen, en misschien iets verzachtends als calendula of iets anders herstellends. Ik ben altijd erg voorstander van homeopatische middeltjes.
Morgen meteen maar ff kijken bij de drogist!
Succes, hoop dat de pijn snel weg gaat!

Lieve meiden,

Bedankt voor het medeleven!!! hihi
Gaat inmiddels al wat beter alleen moet mijn bh niet even goed willen doen ofzo.
Zo meteen ga ik nog even lekker douchen en dan daarna nog even lekker wat bepanthen er op want dat lijkt wel te werken!
Bedankt voor de tips!
De box staat trouwens nog steeds op zijn plek (nog wel kapot) maar wordt morgenavond gemaakt en dan gaat hij naar zolder. Het is makkelijker om hem te maken als hij nog staat dus dan moet dat maar!
Kyra zit er toch al bijna niet meer in, maar vond het af en toe wel makkelijk als ik mijn handen even vrij wou hebben...!!

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan