Door de box gezakt........

Hoi frieda,

Ik hoop hier de box eigenlijk nog wel even te kunnen houden. Het is inderdaad super makkelijk om mevrouw even weg te kunnen zetten als ik echt even iets moet doen. En vooralsnog vindt Marissa het ook echt heerlijk in de box. Maar wie weet is dat opeens over. Nu nog maar af en toe even genieten als ik mijn handen nog even vrij heb. Heb je trouwens wel een beetje kunnen slapen vannacht of had je nog veel pijn?

groetjes Linda

Zo zo Linda, Jij had er zin in... Kon je niet slapen???
Met mijn borst gaat het goed hoor al heb ik wel af en toe steken er in maar dat zal er dan wel bij horen!
Ik heb geen last gehad vanacht maar slapen doe ik heel slecht! Denk de laatste week... Kom moeilijk in slaap en wordt tig x per nacht wakker. Redelijk vervelend!
Zeker nu ik weer moet werken... Op dit moment doe ik een moord voor een dutje maar dat zit er niet in :-(

Nou ik ga nog even van mijn pauze genieten...

Liefs,

Frieda

Hoi Frieda,

Ja vannacht lag ik dus wakker terwijl Marissa heerlijk lag te slapen, ik hoop die slaap nog wel in te halen vannacht want ik heb mijn slaap echt hard nodig. Fijn dat jij er al weer wat minder last van hebt. Minder fijn dat jij ook slecht slaapt. Ik hoop dat jij het ook een beetje bij kunt halen

groetjes Linda

Terug
Bovenaan