Door de laatste daagjes werk heen worstelen...

Ladies!

Zijn jullie nog aan het werk? Of zijn jullie heerlijk aan het genieten van je verlof..??
Ik ben nu ruim 34 weken en mag deze week en volgende week nog even (fulltime)werken. Als je me n paar maanden geleden had verteld dat ik nog eens zou uitzien naar wekenlag vrij, dan had ik je (workaholic als ik ben) waarschijnlijk uitgelachen..!

Maar inmiddels sleep ik mezelf (en m'n ENORME buik) naar m'n werk. Ik heb echt het gevoel dat ik een week non stop zou kunnen slapen.
Ik heb geen pijntjes, geen kwaaltjes, voel me prima. Maar gewoon zo MOE..!!

Gelukkig klinkt 'volgende week vrijdag'   al heel erg dichtbij, dus ik sleep me erdoorheen!  
Ik mag van mezelf niet klagen (ik ben gezond, gelukkig, heb een geweldige baan en volgens mij doet onze zoon het top hierbinnen, dus ik heb geen reden!) maar ik ben wel benieuwd of jullie ook zo toe zijn aan verlof!!

liefz
liz
(34wkn 6  dgn zwanger van 1e kind)

haha

ik geniet al lekker van het verlof, ben nu 36 wkn en 3 dgn  en ben sinds vorige week maandag thuis.
nu lekker in huis aan het rommelen en afwachten tot de kleine spruit zich aandient. stiekem hoop ik dat het zo snel mogelijk begint want de buik begint aardig in de weg te zitten als je al een kleine hebt rondhuppelen.
verder gaat alles goed, ben nu pas 1 1/5 kilo aangekomen dus daar klaag ik niet over hihi...sterkte met aftellen..

Groetjes Veronique

Ook ik geniet inmiddels van mijn verlof. Ben ook lekker wat aan het rommelen. Vanochtend bij de controle was alles goed, dus dat is wel fijn. Ik ben nu 36wk + 1 dag. En je buik zit inderdaad meer in de weg als je er al 1 hebt rondlopen. Maar ik mag verder ook niet klagen, want het gaat gewoon goed.

Lizzy, nog veel succes met je laatste werkdagen, nog maar 8 te gaan! En dan lekker genieten.

Groetjes,
Susan

MMM verlof, een maand geleden riep ik nog dat ik er tegenop zie om met verlof te gaan en dat ik misschien wel tot 2 weken voor de bevalling door zou gaan... (zelfstandig ondernemer ben ik, dus dat kan ik zelf bepallen), maar nu zeg ik dat niet meer. Ik kijk er nu echt naar uit. Volgende week vrijdag 18 juli is het zover. Aan de ene kant vind ik het toch nog wel lastig want ik zadel mijn zakenpartner met alles op, en ik hoop dat ons backup systeem goed gaat werken.
Maar ja, ik ben gewoon telefonisch te bereiken voor grote noodgevallen. Alleen rond het echte bevallen niet, maar dan is mijn zakenpartner (die tevens ook een van mijn beste vriendinnen is) vast ook niet te bereiken omdat ze dan vlak bij mij in de buurt is.

Maar nog 8 dagen werken... en dan inderdaad slapen tot er een kindje uit moet komen, hihi - Succes iedereen!

Herken het helemaal.
Ben nu 33 weken vandaag en idd voel me erg goed, op de vermoeidheid na dan.!!
Nog 1,5 week werken en dan begint mijn verlof. Het bedrijf sluit dan toch ivm de bouwvak dus laat mijn verlof maar meteen ingaan houdt ik lekker al mijn vakantiedagen nog over.

Lfs Yvonne

hi meiden,

Je lijf geeft het toch aan, denk ik, dat je het rustiger aan moet doen. Dat je tijd moet gaan maken voor je kindje...
Daar is die vermoeidheid heel goed voor!  ik luister er maar naar, even geen 60-urige werkweken meer voor mij!

Jammer dat ik me dan meteen zo schuldig voel naar m'n medewerkers en collega's, maar aan de andere kant moeten ze straks vier maanden zonder me doen...kunnen ze vast wennen!!  hahaha

liefz
liz

hoi liz
ook ik heb ook al even verlof had niet verwacht dat ik het zo heerlijik zou vinden,
ik heb er ook nog een meisje van 5 bij en die heeft nu ook vakantie dus het is eigenlijk wel lekker, ook mijn man heeft nu zijn laatste werkweek en dan 3 weken vakantie.
hij moet weer beginnen op mijn uitgerekende datum, maar kan makkelijk vrij krijgen.
ik ben eigenlijk de hele dag bezig huis schoonmaken enz.
nog een weekje en dan kun je lekker genieten doen wat je zelf wil.
groetjes mascha 36 +2

Ik moet morgen nog 1 dag van 6 uur werken en dan is het klaar. Ik kijk er zo naar uit. Gek dat als het dichterbij komt je je dan meer gaat instellen dat het klaar moet zijn. Ik heb helemaal geen zin in morgen en hoop dan ook dat de dag heel snel voorbij is. Mijn zoontje van 4 moet volgende week nog naar school en heeft dan ook vakantie dus ik heb een kleine week voor mezelf. LEKKER!!

Voor de mensen die nog moeten werken, veel succes met de laatse loodjes en mensen die al verlof hebben, GENIETEN!!

Groetjes

Terug
Bovenaan