Door de laatste daagjes werk heen worstelen...

Hahaha, hier nog zo'n workaholic! Inmiddels ex-workaholic wat ik geniet sinds maandag volop van m'n verlof. De laatste 2 weken heb ik er ook echt naar uitgekeken en de uren weggestreept (geen aanrader, duurt je dag erg lang door).Ik was ook vreselijk moe  en deed weinig anders dan werken en slapen.  Nu geniet ik er echt van hoewel ik (controle-freak) de laatste dingetje eerst nog geregeld wil hebben voordat ik echt onstpannen achterover ga zitten.
Succes met de laatste dagen! En vooral genieten als het zover is.

Liefs,
Marian

Ik ben ook aan het genieten - sinds gisteren middag. Had eigenlijk kunnen stoppen 2 ½ geleden, ben nu 36weken + 4, maar heb toch doorgewerkt maar alleen 3-4 uur per dag.  
Ook is het misschien gek maar ik houd wel contact via email met collegas en enkele klanten. Mijn verwanger die op 4 augustus begint heeft ook van mij de toestemming om te mailen of bellen als er iets is. Ik heb een kantoorbaan met veel contact  met diverse bedrijven  en met 12 maanden verlof ben ik bang om mijn netwerk helemaal te verliezen. Ik heb 6 jaar  gebruikt om die op te bouwen en  de netwerk is erg belangrijk in mijn dagelijkse werk. Ben heel benieuwd hoe snel ik  van mening veranderd als die kleine straks op mijn buik ligt

Maar  het is wel genieten zonder wekker.....

Mor 74    

Ik ben ook aan het genieten - sinds gisteren middag. Had eigenlijk kunnen stoppen 2 ½ geleden, ben nu 36weken + 4, maar heb toch doorgewerkt maar alleen 3-4 uur per dag.  
Ook is het misschien gek maar ik houd wel contact via email met collegas en enkele klanten. Mijn verwanger die op 4 augustus begint heeft ook van mij de toestemming om te mailen of bellen als er iets is. Ik heb een kantoorbaan met veel contact  met diverse bedrijven  en met 12 maanden verlof ben ik bang om mijn netwerk helemaal te verliezen. Ik heb 6 jaar  gebruikt om die op te bouwen en  de netwerk is erg belangrijk in mijn dagelijkse werk. Ben heel benieuwd hoe snel ik  van mening veranderd als die kleine straks op mijn buik ligt

Maar  het is wel genieten zonder wekker.....

Mor 74    

Hoi Mor,

Ik houd ook contact met mijn collega's via mail.  Ik heb ook een kantoorbaan met veel klantencontact. Mijn afwezigheid wordt door mijn collega's opgevangen, er komt dus niet speciaal een vervanger. Dus "mijn" klanten weten dat ze na mijn verlof gewoon weer bij mij terug komen. Maar ik moet half november ook weer gaan werken, dus ze hoeven niet zo lang zonder mij.

Maar ik wil wel op de hoogte blijven van de gebeurtenissen op kantoor. Mijn eigen ervaring is dat je in het begin, na de geboorte, het allemaal wel gelooft, maar dat je op een gegeven moment toch weer meer naar je werk gaat verlangen. Bij ons oudste zoontje ben ik een half jaar thuis geweest. Dat was erg fijn en leuk, maar ik miste op het laatst mijn werk echt en was ook weer blij dat ik kon gaan werken. Ik had behoefte aan andere dingen aan mijn hoofd dan alleen voedingen, luiers, babypraat enz. enz. Maar dat is natuurlijk ook voor iedereen anders.

Geniet nu lekker van je verlof en vertrouw erop dat het op je werk gewoon goed gaat!

Groetjes,
Susan

Nog twee daagjes werken..!! phoe, wat valt het zwaar zeg. 'Gelukkig' is het erg druk, dus hoef ik niet de uren af te tellen. Maar dat resulteert natuurlijk wel in een gesloopte Liz aan het eind van de dag, en flinke harde buiken...

Volgens mij zijn de meesten inmiddels met verlof. Jammer dat het geen heerlijk weer is (met 20 - 25 graden en n zonnetje zou het nog leuker zijn) maar ik hoop dat jullie er alsnog van genieten!!

Ik ga nog even aftellen...

Liefz
Liz
36+2

Nou meid, succes nog met het aftellen! Gelukkig voor jou is het nu geen mooi weer. Wel zwaar hè die laatste dagen. Ik had dat ook, was echt blij dat mijn verlof begon, al vond ik het wel sneu voor m'n collega's die nu met extra werk opgezadeld zijn, terwijl het al zo druk is. Maar het is nu tijd om aan mezelf te denken. en dat doe ik dan ook volop.

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan