door klussen?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi allemaal

Zoals de meesten vast wel weten zijn wij bezig voor een tweede.
Ben 3 maand van de pil af maar dit is onze eerste ronde.
Maar ben nu 9 dagen over tijd, getest negatief, wel is ongikrampen maar verder niks.
Als me vriend en ik nu gewoon door klussen kan ik dan zwanger raken ???
Ben wel is 2 a 3 dagen later maar nooit zolang op ongi gewacht als nu..
Aan de ene kant wel lekker niet ongi zijn met deze weer, maar dat wachten pfff

Nou ik hoor het wel vast bedankt voor reageren
Groetjes Knorretjuh

Hey knorretje,

toen ik vorige week een week overtijd was hebben wij niet doorgeklust, omdat ik dan bang ben dat mijn rd-tjes nog langer wegblijven. Dat is vaker bij mij het geval geweest toen ik nog de pil slikte.
Toch denk ik dat het verder geen kwaad kan. En ja je kunt zwanger raken als je doorklust, want je hebt niet maar 1x een eisprong. Laatst was er hier iemand op het forum die ons dat heeft uitgelegt (dat had ze van internet). Maar het zou toch niet erg zijn als je zwanger wordt, dat is toch juist de bedoeling of niet???

Ik zou zeggen klus gewoon lekker door. Baad het niet Schaad het niet.

Groetjes mama22

Hoi hoi,

???????????? heb je niet 1 maal per maand een ei-sprong?????????
Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Ik heb om de maand een dubbele ei-sprong (uit 1 eierstok komen bij mij 2 eitjes). Bedoel je dat? Of heb je niet alleen ongeveer halverwege je twee menstruaties in een ei-sprong, maar ook nog op een ander moment???
Dat geeft de burger moed op meer kansen!!
Ik ben benieuwd naar je uitleg.

Liefs,
Ellen

hmmm jah hoe zat dat ook alweer. Ik zal eens gaan kijken of ik het ergens nog terug kan vinden.

Tot zo!!!

.....de arts die hen begeleide enzo had haar toen verteld dat je als je een cyclus zeg maar van 28dagen hebt je helemaal niet percee precies op de helft zeg maar op zn vruchtbaarst bent maar dat kan ook gewoon in de eerste of pas laatste week van die 28 dagen zijn. dus daarmee wilde hij duidelijk maken dat je dus helemaal niet percee zo int midden van je cyclus opeens om de dag moet klussen ofzo omdat je dan je eisprong zou hebben, dat kan ook veel later of al al geweest zijn..

dit was wat ik bedoelde. Hoop dat jullie het een beetje snappen. Dit stukje tekst heb ik van een ander topic gehaald dus heb niet de hele tekst geknipt.

Ook ik wil ffies reageren. Volgens mij word er bedoeld dat er vaak van uit word gegaan dat je de 14e dag na je 1e mensturatie dag je ei hebt. Maar dat kan ook de 10e dag zijn of pas de 17e dag, dat dat bij iederen wel eens eerder of later kan zijn.

Sommige meiden zoeken hun ei d.m.v. temparaturen, anderen voelen hun eisprong en weer anderen doen ovatie testen om hun ei op te sporen.

Iedereen heeft na mijn weten maar 1x een eisprong per maand, maar wanneer die kan zijn is verschillend. Ik denk dat dat te maken heeft met als je onregelmatige cyclus hebt ofzo. Dus het zou theoretisch ook kunnen als je ineens hele lange  cyclus hebt, bijv ik had deze ronde  36 dagen, dat je ei dus ook veel later komt.

Dus doorklussen kan nooit kwaad. Of je nou zwanger bent of niet, klussen kan altijd hè. Kweet niet of je dan alsnog zwanger kan raken. Ben ook geen arts hè.

Gr. Nathalie

Hoi hoi bedankt allemaal voor jullie reactie's ben weer beetje wijzer geworden.
Me vriend en ik klussen gewoon lekker wanneer we zin hebben, kindje moet wel met liefde en plezier gemaakt worden he haha
Nou zit nu niet meer op wachtbankje vandaag heeft duiveltje zich laten zien.
Aan de ene kant blij van, maar ook wel aan het balen is nu net zo lekker weer.
Heb net me NOD uitgerekend en het valt op vrijdag 13 juni, hopelijk geen pechdag
gr Knorretjuh

Hee Knorretjuh,

Balen zeg dat de duiveltjes toch gearriveerd zijn! Bij mij nog steeds niks te bekennen, ik word er een beetje gek van! Op dit punt hoop ik gewoon dat ik zo snel mogelijk mijn menstruatie krijg omdat ik nu echt niet weet waar ik aan toe ben. Als ik het volgende week nog niet ben ga ik pas weer testen.

Gr.
Baby09

Terug
Bovenaan