door klussen?

Ach meid wat vervelent voor je dat je nog op wachtbankje zit, weet hoe iri dat is vooral als de test maar negatief blijft.
Maar blijf voor je duimen meid wonderen zijn de wereld nog niet uit
Gr Knorretjuh

Hoi Knorretjuh,

Ik heb sinds 4 dagen een hoge temp. dus misschien heb ik pas mijn ei gehad, ik wacht voorlopig met testen maar dit is wel een heeeeeeeeele lange cyclus!! Wordt er echt zenuwachtig van!! Maar ja moet dus nog ruim een week geduld hebben.

liefs,
baby09

hoi baby ik weet precies waar je het over hebt ook ik weet nog niet waar ik aan toe ben want ik zit vandaag alweer op 65 dagen!!!!!!!!! ben ik maart gestopt en ben sindsdien niet meer ongi geweest heb wel sinds deze week een hoge temp. begin van de week was die 36.78 en toen twee dagen lager 36.6 en 36.5 en vanmorgen weer 36.78 dus wie weet misschien een hele late eisprong of zwanger maar dat denk ik niet want heb woensdag getest en was negatief dus............ ben er wel mee naar de h/a geweest en hij heeft me provera meegegeven en daar wilde ik eigenlijk mee beginnen maar omdat ik een hogere temp had durf ik niet goed ook omdat de prover de baarmoeder schoon maakt en stel je bent zwanger dan komt het vruchtje ook mee af!!!!!!!!!!! meid hoeveel dagen cyclus zit jij nu?
liefs miranda

Hoi Miranda,

Ja ik wordt er ook echt gek van! Ik zit nu op dag 49! En ik heb nog steeds een hoge temp. Dus wie weet wat voor goeds dat is, als ik jou was zou ik inderdaad nog even wachten met de medicijnen, wie weet heb je toch een kleine in je buik. Ik moet nog een dikke week wachten voordat ik kan testen, gelukkig hebben we rond die periode veel geklust. Ik laat het je weten. Wanneer ga jij weer testen?  

Liefs,
Baby09

Terug
Bovenaan