Tja, het onderwerp zegt het al; ik ben door mijn ruggegaan. Een paar weken geleden al, ik zit sindsdien in de ziektewet. Het ging wat beter dankzij fysio en pijnstillers dus dacht ik wel te kunnen gaan werken (in en om huis kon ik immers ook goed uit de voeten zolang ik maar niet stofzuigde of een bed verschoonde). Nou, het blijkt niet zo'n succes. Ik heb nu 5x 1,5 uur gewerkt, maar eigenlijk is een kwartier zitten al te veel. Ik heb een zittend beroep en tuurlijk probeerde ik regelmatig op te staan en wat te bewegen, maar de spierspanning (zoals de fysio dat zo mooi noemt) neemt alleen maar toe. Zodoende ben ik voor de nacht aan spierverslappers gegaan en dat werkt een stuk beter. Het ging dus wel, totdat.......ik gisteren (erg eigenwijs) dacht dat ik wel even boven kon stofzuigen en dweilen met als resultaat; ik kan niks meer sinds gisteravond.
Vanochtend met pijn en moeite de kids geentertaind (raar toch dat ze, als je verrekt van de pijn, ineens zoveel vallen en ruzie maken), maar net heb ik ze toch met pijn in mijn hart (en in mijn lijf, viel niet mee in de auto) naar oma gebracht.
Daar blijven ze ook eten en mijn man haalt ze rond 18.00 uur op. Nu lig ik op de bank met een pijnstiller. Wat is dat k*t zeg, zelf niet voor je kinderen kunnen zorgen en die ukkies, die lieve kleine schatten snappen er helemaal niks van! Dat doet me echt zo'n verdriet.
Sorry, dit was even mijn zelfmedelijden verhaal hoor. Ga nu op jullie topics reageren hoor!
x
Vanochtend met pijn en moeite de kids geentertaind (raar toch dat ze, als je verrekt van de pijn, ineens zoveel vallen en ruzie maken), maar net heb ik ze toch met pijn in mijn hart (en in mijn lijf, viel niet mee in de auto) naar oma gebracht.
Daar blijven ze ook eten en mijn man haalt ze rond 18.00 uur op. Nu lig ik op de bank met een pijnstiller. Wat is dat k*t zeg, zelf niet voor je kinderen kunnen zorgen en die ukkies, die lieve kleine schatten snappen er helemaal niks van! Dat doet me echt zo'n verdriet.
Sorry, dit was even mijn zelfmedelijden verhaal hoor. Ga nu op jullie topics reageren hoor!
x