door mijn rug gegaan

oei pijnlijk. en erg vervelend.
Dat meer vallen tja daar lijkt het echt altijd op op zo een moment. Net als dat je moe bent de kids dan ook extra vervelend zijn.
Het is vast niet de oplossing als je er al zo lang last van hebt. Maar als ik veel last heb van me rug leg ik nog weleens een warme kruik in me rug.
Vorige jaar een week gehad dat ik bijna niet op en neer kon en Merel amper op kon tillen. Ondanks de maximale dosis paracetamol.
Wilde effe gauw een wasmand naar boven brengen een paar weken na de bevalling. Was geen strak plan.
Maar vaak een warme kruik gemaakt en toen was het eigelijk na 2 dagen over.
Dus nisschien da thet bij jou een beetje verlichting brengt.

Warme kruik heb ik toevallig vanacht geprobeerd en doe dat komende nacht weer, was wel lekker, maar het hielp   niks. Ook de pijnstillers en spierverslapper leken niks te doen. Iedere keer als ik draaide (en blijkbaar doe ik dat erg veel) werd ik wakker.
Vanmorgen maar weer een beetje aangetobt; op mijn gemak de kinderen aangekleed en het is me zowaar gelukt wat boodschappen te halen. Ik heb de oudste de spulletjes onderin de kinderwagen laten leggen en thuis eruit laten halen. Hoezo kinderarbeid? Hij heeft zelfs zelf zijn schoenen aangetrokken!
Nou, hopelijk gaan die pijnstilers nog iets doen zodat ik weer vooruit kan. Kreeg van de buurvrouw een handige tip (ik ben zo eigenwijs om haar hulp om boodschappen te doen niet aan te nemen; Albert.nl; dan komen ze thuisbezorgen!)

Nou, de kinderen slapen, ik pak nog maar een kop thee en ga alle berichtjes maar eens lezen!

Liefs Miranda

Terug
Bovenaan