door slapen

Hallo allemaal,

Mijn zoontje is nu 7 weken oud en slaapt helaas nog niet door, nu hoor ik om me heen van moeders met babies die wel al door slapen ik ben hier wel een klein beetje jarloers op, want 1 a 2 keer per nacht je bed uit is toch wel erg vermoeiend.
Waneer gaan ze ongeveer een beetje door slapen en kan ik hier misschien iets aan doen.
alvast bedankt wendy.
 
Hahaha! Sorry ik moet hier echt even om lachen. Je kindje is pas 7 weken oud!! Dan verwacht je toch niet echt dat hij al doorslaapt?
Mijn zoontje ging pas doorslapen toen hij een maand of 9 was.
Succes!
 
Hoi Wendy,

Nou ik snap best dat je graag wil dat hij door slaapt 's nachts. En het hoeft echt niet door te gaan totdat hij 9 maanden is. Meestal beginnen babies met 3 maanden een beetje een ritme te krijgen en wordt de kans dat ze doorslapen ook wat groter. Je kan hier verder weinig aan veranderen. Afwachten dus. Heel veel succes, nog even doorzetten.
 
als je pech hebt duurt het inderdaad nog wel even. Ach, je doet het voor een goed doel. Mijn dochter is 10 weken en komt ook nog s nachts. vermoeiend is het wel maar je went er ook aan.
succes
 
ja eens komt de tijd dat je weer doorslaap mijn dochter van 8 maanden komt ook nog af en toe vreselijk vermoeiend is dat maar mijn eerste dochter sliep vanaf 3 maanden al door en werdt en wordt sinsdien nooit wakker, sliep van 19.00 tot 8.00 heeerlijk die tijd mis ik ook wel weer.
 
mijn dochtertje is nu 11 weken en ze slaapt al door,sinds anderhalve week,soms is ze wel wakker rond half 6,maar met een speentje slaapt ze dan weer tot half 8-8uur,ze krijgt haar laatste fles rond half 12,dus ik lig nu rond 12 uur in bed,ik hoop dat jou dat ook lukt,misschien met een paar weken,even volhouden nog!!
 
ik kreeg van het cb het advies om overdag wat extra voeding te geven dan hebben ze s nachts minder nodig.als ze dan s nachts toch komen geef je ze maar een klein beetje voeding(bij fles bv.30 cc)zo zijn ze toch van de honger af.zo bouw je de nachtvoeding af.ik begon hier mee en na 6 dagen sliep mijn zoontje ineens door(hij was toen 7 weken oud) SUCCES
 
Hoi,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je graag wilt dat je zoontje doorslaapt. Wij lieten ons zoontje 's nachts liggen totdat hij zelf kwam. Met ruim 6 weken zat er al een keer 6 uur tussen de laatste voeding 's avonds en de eerste voeding 's ochtends. Met ruim 7 weken kwam hij 's nachts binnen de 4 uur alweer, toen dacht ik nu krijg je nog niet en heb de fop erin gedaan. Vervolgens viel hij weer in slaap en heb ik hem 3 uur later wakker gemaakt. Hij is nu bijna 10 weken oud en krijgt om 22.30 de laatste voeding en om 6.30 weer de eerste. Als hij eerder komt stoppen we gewoon de fop er nog even in. Inmiddels weet hij dit denk ik en begint pas om 6.00 te piepen. We stoppen dan nog een keer de fop erin en om 6.30 geven we hem eten.
Heel veel succes ermee.
 
Terug
Bovenaan