door slapen

hoi,

Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties, ik ga er zeker gebruik van maken van jullie tips en ik hoop ook binnen kort weer eens een lekker nachtje te kunnen doorslapen want 2 keer s nachts je bed uit is zeker erg vermoeiend.
wendy
 
7 weken is nog wel erg vroeg voor doorslapen hoor. Mijn zoontje sliep vanaf 3 maanden door en ja ik moet toegeven dat dat een hele opluchting is na al die gebroken nachten.
 
"doorslapen";"'wat is dat ook alweer.......? Ik kan het niet laten toch even te reageren. Ik wil je zeker niet ontmoedigen...... 'maar, op het moment is het voor mij, moeder van twee kinderen van 10 mnd en bijna twee jaar, al weer zo'n twee jaar geleden dat "ik" een nacht heb doorgeslapen!! Zo kan het dus ook....... Mijn nachten worden zo'n drie a vier keer gebroken, door een van mijn meiden. Sinds kort slaapt de oudste wat beter "door" en komt nog maar een keertje. Mijn jongste gaat nu beginnen met zo'n twee a drie keer pernacht huilend wakker worden. Dus wat dat betreft, hoop ik dat je dat bespaard blijft, en kan je straks weer lekker van je welverdiende rust genieten.

Veel geluk!!
(gemeent hoor!!)

Melletje
 
Mijn dochter sliep ook pas na 7 maand door en ik heb er vanalles aan geprobeerd...maar helaas, zij bepaalde toch het moment totdat zij er aan toe was.Ik vind dat je teveel verwacht van je 7 weken oud kind en je te vroeg bent met dingen willen.Niets forceren!!
 
Terug
Bovenaan