Doorlekken luiers

Iemand hier de tip tegen doorlekken snachts. We gebruiken pampers premium protection maat 2. We hebben maat 3 aangepast en die sluit bij de beentjes helemaal niet aan. Ze is sinds 3 nqchten elke ochtend nat. We doen haar luier rond 10 en dan als ze wakkee word sinds 3 dagen 5.30 daarvoor rond 7.00 uur. Ons dochtertje is morgen 8 weken

Ik zou een ander merk gaan proberen dan.

Je hebt vaak wel klein verpakkingen om
Het even een paar dagen te testen

Ik weet het niet meer 100% zeker, maar volgens mij verschoonde ik m’n dochter nog rond die tijd na de nachtvoeding(en). Ik weet niet meer wanneer ik daarmee ben gestopt.
Sowieso lekte ze door in Pampers, alleen met Kruidvatluiers bleef ze droog. Maar ik hoor ook wel van andere ouders dat het juist andersom is. Geen idee hoe dat komt.

Ik zweer bij 
Pampers baby dry pants  
Heb het idee dat broekjes neer absorberen dan gewone pampers
En wat ook helpt is een niet te strak rompertje aan doen  snachts

Bij mijn dochter destijds over gestapt naar broekjes van Etos, maar weet niet vanaf welke maat die er zijn. Oorzaak hier was wel een buikslaper!

Wij gebruiken Kruidvat luiers voor de nacht en overdag pampers. Kruidvat werkt perfect voor de nacht. 

Hier zijn de Kruidvat droog&vertrouwd variant perfect! Bij pampers lekte mn dochter juist door. Maar het is idd voor ieder kind anders... de één zweert bij pampers, de volgende bij Kruidvat, de één zweert bij broekjes, de ander juist niet...

Koop gewoon eens een klein pak van 2 andere merken en probeer wat uit!

Terug
Bovenaan