Doorlekken van luier

[quote quote=10323669]Ik gebruik een wasbaar overbroekje (Mother Ease Airflow voor onze buikslaper), werkt prima! Daaronder een Etos luier in de gewone maat.[/quote]
Ik heb er meteen eentje besteld! Ik gebruik pampers en m'n zoontje van 7 maanden is ook een buikslaper. Regelmatig een natte romper en slaapzak.
Wat bij ons ook nog weleens helpt, is de luier achterstevoren aandoen. Echter heb ik nu ook een pak nappy pants gekocht om te proberen. Sindsdien lekt hij minder door, maar het gebeurt nog regelmatig...

Onze dochter is 14weken en slaapt lekker door ?
We gebruiken overdag maat 2 voor de nacht maat 3 van pampers. De luiers van de Lidl zijn ook goed en niet duur. Let alleen wel even op de maat. Verschild soms wel eens 

Probeer inderdaad eens de kruidvat luiers en dan de + maat. Let ook goed op of je de nieuwe of oude variant hebt. Veel kindjes lekker namelijk door bij de nieuwe variant met 3 banen, en de oude variant juist niet. Oude variant is te herkennen aan de blauwe letters met jumbo pack, en anders even 1 van de medewerkers vragen. Die kunnen je makkelijk vertellen wat de oude en nieuwe variant is?

Mijn zoon van 14 maanden draagt overdag kruitvat luiers maat 4+ en voor de nacht maatje 5. Drinkt en plast heel veel, maar met een maatje groter gaat het goed. Ik gebruik ook liever de oude versie 

Terug
Bovenaan