doorslaaptraining

Voor de laatste anoniem! Heb je geen Nederlands op school gehad? Zeker allochtoon? In ieder geval het maakt het makkelijker met hoofdletters, komma's en punten. En jij moet je kindje Nederlands leren? Jeetje zeg, is wel erg triest zo....
 
`Hoi Janne,

Goed zeg! Wij zitten er ook al een tijdje tegenaan te hikken. We zijn dit weekend begonnen. Hij huilde eigenlijk helemaal niet lang. Ik ging er zeg maar na een tijdje uit om de speen te geven, maar daarna niet meer terug. En binnen korte tijd ging hij toch weer slapen. Behalve als hij erg overstuur is: dan til ik hem er even uit en gaat hij daarna weer slapen.

Hou je ons op de hoogte? Ik heb het idee dat ik nog niet streng genoeg ben geweest. En trouwens, ik slaap op het moment ook slechter dan hij: heel vaak wakker. Alleen helaas niet op dezelfde momenten.

Groetjes,
Machteld
 
wij hebben het ook gehad, maar hij huilde vooral om zijn speen dus dat hebben we meteen ook afgeleerd. Nu wordt hij af en toe nog wakker, maar dan is het 1 huiltje en dan slaapt hij weer in, hij kan dat nu dus ook zonder speen. Het was wel heel moeilijk maar hij heeft er uiteindelijk ook meer aan en wij ook. We gingen er toen bijna aan onderdoor.

sterkte!!
 
't Is ondertussen maandag en het gaat buitengewoon, mag ik wel zeggen...
Hij heeft al 2 nachten geslapen van kwart voor 8 tot 6 uur!! 'k Hoor 'm af en toe nog wat brabbelen midden in de nacht, maar dan is ie vrij snel weer vertrokken. Naar de speen lijkt ie niet meer te talen, dus dat houden we zo. Wat ik vreemd (maar oh zo fijn) vind is dat ie rustiger lijkt. Hij was altijd heel druk met maaiende armen en benen en we bakerden 'm in. De laatste tijd leek ie daar nog onrustiger van te worden, maar nu ligt ie rustig met z'n armpjes op de lakens, zonder ingewikkeld te zijn... wat een omslag! 'k Had vanmorgen een afspraak met de dokter om naar 'm te laten kijken qua onrust, maar die heb ik net afgebeld!
Nog even dit.... jammer van die reactie over onze taal. Niet iedereen kan naar de universiteit! Maar ik kreeg van haar wel een hulpvaardige reactie en in die van jou kon ik niets in die trant vinden!

Groetjes,
Janne
 
Terug
Bovenaan