Doorslapen bijna 1 jaar

Mijn Dochtertje (nu ruim 11 maanden) Wordt nog steeds snachts wakker voor een fles.
Krijgt ze die niet, dan is het de hele nacht mis... (we hebben dus wel al geprobeerd haar gewoon door te laten huilen, om het af te leren)
na een aantal keer hielden we dit niet vol.
Ook al een flesje van 100 ml geprobeerd...maar madam is dan nog niet tevreden.
Je raad wel, dat na een jaar lang elke nacht er uit...je erg wanhopig wordt...
TIPS van harte welkom!!!
 
Doorslaaptips:
- voor het slapen gaan in bad. de meeste baby's komen dan tot rust.
- lavendelolie in het bad of een beetje op een doekje sprenkelen en dat in het ledikantje leggen. Lavendel werkt rustgevend.
- de voeding die ze s nachts krijgt verdelen over de dagvoedingen, zodat ze genoeg gevuld is om de nacht te overbruggen.
- de laatste avondvoeding wat meer geven.
- de voeding s nachts langzaam afbouwen, bv iedere week 30 ml minder geven.
 
Hoi, mijn zoontje is ook bijna 1 jaar en krijgt al tijden geen drinken meer 's nachts. Na het avondeten krijgt hij niks meer en dat houdt hij vol tot aan de volgende ochtend. Misschien kun je haar voor het slapen gaan een fles doen, zodat ze 's nachts niet wakker wordt?
 
Hallo natas

Ik heb een dochtertje van 15 maanden en die slaapt ook nog niet door en zeker nu ze kiezen krijgt is het weer feest. Ik heb de gouden tip ook nog niet gehad maar hoop dat het vanzelf weer over gaat.

Groetjes Sonja
 
Hallo natas

Ik heb een dochtertje van 15 maanden en die slaapt ook de nacht nog niet door. Ze krijgt op dit moment ook nog kiezen dus is het soms helemaal feest. Ik heb de gouden tip ook nog niet gehad en hoop maar dat het vanzelf over gaat.

Groetjes Sonja
 
Gewoon een speentje blijven geven helpt zeker niet?
Of een flesje water ipv melk?
Nutrilon Forte in de laatste fles ipv gewone melk?
Succes, hoop dat het snel beter gaat.
 
Doe twee scheppen pap door haar flesvoeding heen van nutrix... bij mij slaapt ze daar op door...of geef haar voor haar slapen gaan iets wat zwaar op de maag ligt zodat ze geen honger krijgt... en als ze dan alsnog komt geef je haar gewoon snachts wat water/sap ipv melk dat geeft voor even een vol gevoel...
 
Hallo Natas

Ik heb een dochtertje van 15 maanden die slaapt ook nog niet door zeker nu ze met kiezen bezig is niet.
Heb de gouden tip ook nog niet gehad en denk maar het zal vanzelf wel beter gaan.
Succes

Groetjes Sonja
 
Terug
Bovenaan