Doorslapen bijna 1 jaar

http://www.borstvoeding.com/dettwyler/doorslapen.html

Op deze pagina staat een andere visie op 's nachts wakker worden, misschien dat je er wat aan hebt.

In ieder geval veel sterkte!
 
Dat is erg vervelend. probeer oorzaken te vinden waar ze wakker van wordt, dat hoeft namelijk niet van de honger te zijn. Heeft ze een goede luier om (een die goed absorbeert)? Is haar kamer niet te warm/te koud. Heeft ze makkelijke kleding/pyama aan? Als ze namelijk van een van de bovenste dingen wakker word, realiseert ze zich dat ze honger heeft. Het kan ook zijn dat ze echt van de honger wakker wordt. Je kan dan pap geven 's avonds i.p.v. 's morgens dat is wat dikker en verzadigt meer, of speciale voeding voor hongerige baby's geven op de laatste voeding (niet dat ze hongerig is, maar dat verzadigt meer en langer als normale voeding). Of haar om 10 uur wakker maken voor een fles.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
 
HOI

Wij hebben de nachtvoeding afgebouwt door als Anne 's nachts kwam haar wel bij ons pakken, maar niet meteen eten geven. Dus steeds het proberen te rekken met al is het maar 10 minuten. En dan wel eten geven. Hierdoor kwam Anne steeds later in de nacht en uiteindelijk kwam ze helemaal niet meer 's nachts.
Het kost je zelf wel een boel rotnachten, maar als het resultaat oplevert, dan heb je het er wel voor over.

Heel veel succes, want gebroken nachten zijn erg zwaar.

Groetjes Ria
 
Hoi
als al die bovenstaande (overigens best bruikbare) tips niet lukken, kun je de voeding mischien steeds meer afbouwen: of de verhouding melkpoeder/water om de paar dagen veranderen of steeds 10 ml minder voeding in de fles doen. Zo krijgt ze langzamerehnd steeds minder voeding binnen, misschien helpt dat.
Troost: mijn zoon kreeg met 1,5 jaar nog een volle fles yoghurt 's nachts, anders was hij niet te troosten. Hij is nu 4 en sliep met ruim 1,5 jaar wel door. Voordeel van de yoghurt was wel dat ik die 's avonds meenam met een koelelement, en hij in een campingbed bij mij stond. ik viste hem er zo uit en kon hem eten geven en tjoep, terug in bed.
Succes.
 
Terug
Bovenaan