doorslapen en lekken

Mijn zoontje is nu 9 dagen oud en was bij de geboorte al 4800 gram: een flinke vent dus. Hij krijgt bv en groeit goed. Vanaf wanneer kan ik hem 's nachts laten doorslapen? Nu maak ik hem soms wakker om toch maar weer te drinken, maar is dat nodig?

Iets anders: heeft iemand een tip voor lekkende borsten in bed 's nachts? Ik heb steeds natte plekken in bed, maar voel er niet veel voor met b.h. en zoogcompressen te gaan slapen. Wie weet raad?

Alvast bedankt voor reacties,
Maria
 
wat betreft lekkende borsten: je zult gewoon met bh en zoogcompressen moeten slapen. Bij mijn dochtertje was dit afdoende en waren tegen de ochtend de zoogcompressen verzadigd. Bij mijn zoontje legde ik nog extra een handdoek onder mijn rug, zodat de matras niet nat werd.
Maar een bh met zoogcompressen kom je niet onderuit en het went vanzelf wel, want een nat bed is veel viezer.
 
Hallo,
Mijn Sarah is nu bijna 6 maanden oud en ik lek nog steeds maar ik heb een kraammatras en een handdoek eronder liggen ik vind slapen met een bh namelijk ook niets. Maar je bed wordt wel nat dus zoek ik als ik mijn bed uit ga een nieuw plekje op als ik terug kom.
Die kraammatras beschermt je matras wel goed maar je onderlaken ed niet.

Ik heb wel gehoord dat het bij de meeste veel sneller over is hoor.

Sterkte
 
Ik kreeg van mijn moeder de tip om een strak hemdje aan te trekken en tussen je borsten en het hemdje een dubbelgevouwen hydrofiele luier. Bij mij werkte dit niet zo goed, de luier verschoof telkens en ik slaap dus wel met een bh met compressen, dit went wel vind ik.
Succes ermee

Groetjes Miranda
 
als je kindje doorslaapt snachts moet je hem lekker laten slapen er mag volgens mij niet langer dan 8 uur tussen zitten ik deed altijd met de voeding de volgende tijden 6a7 en dan om de 4 uur
 
Terug
Bovenaan