doorslapen en lekken

In het ziekenhuis vertelden ze dat ze 6 uur mochten doorslapen, mijn kraamhulp zei dat het wel 7 uur mocht...
Helaas komt mijn kleine meid toch nog na 3 uur ;-)
 
Hallo,

Ik zou als ik jou was de kleine gewoon door laten slapen, heerlijk voor jezelf als je er maar niet langer dan 8 uur tussen laat zitten (heeft mijn kraamhulp gezegd).

En wat betreft je lekkende borsten, gewoon een bh met zoogcompressen of iets dergelijks, het went echt wel en je borsten hebben zo lekker veel stevigheid (zakken ze niet zo uit).
En ik had ook een handdoek onder het onderlaken liggen, voor het geval dat.

Als je eenmaal het ritme hebt van 's nachts niet meer voeden wennen je borsten er van zelf ook aan.
 
ik hoorde van de kraamhulp om de baby in het begin om de 4 uur wakker te maken i.v.m. dalende bloedsuikerspiegel anders. Heb ik ook gedaan en na verloop van tijd steeds een uurtje langer laten slapen. Vanaf 3 maanden sliep ze de hele nacht door.
Wat betreft lekken: ik draag gewoon een bh met zoogkompressen erin. Inderdaad niet fijn om hiermee te slapen, maar wel fijner dan alles nat elke ochtend.
 
Hallo,

Je kunt ook kraamverband gebruiken als je die over hebt. Die hele groten. Je knipt ze dan in tweeen en leg zi in een bh of een strak topje. Het werkt prima, want compressen raken snel vol.
 
Terug
Bovenaan