A
Anoniem
Guest
nog een keertje dan! Nu ik zwanger ben wil ik eigenlijk 's nachts nog wel een paar maandjes doorslapen voordat we weer volop aan de bak moeten. Dus krijgt mijn meis nog 3 keer per dag borstvoeding ('s morgens, 's avonds en om een uur of elf). Dit gaat helemaal super en ik ben er erg blij mee. Maar helaas kan ze nog niet wennen aan het feit dat ze om 04.00 uur geen borst meer krijgt.
Dus iedere nacht wordt ze wakker en op dit moment gaat mijn man naar haar toe om haar dan te troosten. Hij haalt haar uit bed en houdt haar vast tot ze weer slaapt. Daarna legt ie haar terug, maar voordat ie weer onder de dekens ligt is zij alweer aan het huilen.... dit duurt soms wel anderhalf uur voordat ze slaapt. Erg vermoeiend.
Ik wil haar graag op een vriendelijke manier toch aanwennen dat ze doorslaapt. Wie heeft goede ervaringen????
liefs
Esther mama van Rêve en ivv pukje april 2008
Dus iedere nacht wordt ze wakker en op dit moment gaat mijn man naar haar toe om haar dan te troosten. Hij haalt haar uit bed en houdt haar vast tot ze weer slaapt. Daarna legt ie haar terug, maar voordat ie weer onder de dekens ligt is zij alweer aan het huilen.... dit duurt soms wel anderhalf uur voordat ze slaapt. Erg vermoeiend.
Ik wil haar graag op een vriendelijke manier toch aanwennen dat ze doorslaapt. Wie heeft goede ervaringen????
liefs
Esther mama van Rêve en ivv pukje april 2008