doorslapen....o nee toch weer niet!

Hey Fee!

Troost je, het is maar tijdelijk!
Hier hebben we vorige week ineens ook weer 1 a 2 nachtvoedingen gehad zonder enige reden, en ook hier waren we gesloopt...
Gaat vanzelf over, deze week zitten we weer mooi op 23:00 tot 06:00.
Even door de zure appel heen, want er is geen receptje voor, en kennelijk heeft hij het gewoon nodig (groeispurtje? wie zal het zeggen...)

Zet 'm op!

xxx

hier een doorslaper van 20.30 uur tot 7.30 uur. Zonder toevoegingen of trucs. Ze krijgt om 20.00 uur de laatste fles en 's ochtends wordt ze om 07.30 uur wakker, nog een half uur spelen en dan maaaaaaaaaamaaaaaaaaaaa.....ik heb honger ;-)

Hier ook een doorslaper. Heb geen gebroken nacht meer gehad sinds dat hij 4,5 week was. Moet hem elke morgen wakker maken (vanmorgen weer 8.30 uur) hij krijgt tussen half 12 en 12 uur zijn laatste fles. Daar drinkt hij weinig van en zit ook geen bambix door.

Maar heb je de placenta weg laten gooien? Ik wel en dat was dom. De gebruiksaanwijzing zit altijd in de verpakking en die is met de verpakking weggegooid. (sorry wordt een beetje flauw van de warmte denk ik)

Hier geen doorslaper
Voor tienen heeft hij sowiso geen zin in de wieg. Is dan vaak nog bij ons. Rond half elf een flesje gemend met bv en rijstebloem. Heb ik gelul dan is het zes uur en anders om vier uur wakker. Als ik vrij ben heb ik er geen probleem mee dan slaap ik weer verder en komen we rond elfen pas uit bed. Als ik werk ben ik minder blij.

Joel slaapt soms wel soms niet door, denk dan maar dat het geen robotjes zijn die je kunt programeren en dat ze nog zo klein zijn.

Gaat vanzelf over denk je dan... tot de tijd komt dat ze ouder worden, nachtmerries krijgen snachts, en dat je er dan nog 7 keer naast zit.
En nu grrr een mannetje van 3 jaar hier die klaar wakker is vanaf 4 uur... en dan slaapt ons mannetje van bijna 13 weken wel weer door, ach tis altijd wat,

Liefs Marina

Hoi Fee,
Hier slaapt ze gelukkig nog steeds door, maar ze hebben idd allemaal van die weken, zullen je andere kindjes ook wel gehad hebben toch?!
Vind van 19.30 tot 6.30 ook wel erg knap!
Wij zaten op 23.00 tot 08.00 en nu zijnwe aan het zakken, dus van 21.00 tot 06.30/07.00, dat komt me veel fijner uit, geen stress meer als we vroeg weg moeten,,haha

Succes ermee, zal vast met een paar dagen weer beter gaan!

Terug
Bovenaan