Doorslapen

Heb je de antwoorden gelezen die gegeven zijn bij je andere gestartte topics? (Onder baby en onder prikbord) ?

Hoi,
Ik denk dat dit inderdaad per baby verschilt. Onze zoon is nu ruim 8 weken en slaapt nu 8 uurtjes vanaf de laatste avond fles, die is rond tien uur. Dit was met een week of 4 zo'n 6-7 uurtjes. Overigens duurt het soms wel even voordat hij daadwerkelijk gaat slapen. We maken hem snachts niet wakker voor een flesje, maar laten hem zelf komen. We zijn echt super blij hiermee, maar weten ook dat zijn ritme zomaar weer kan veranderen. Tot die tijd genieten we er dus van ?

Onze zoon is nu 9 wkn en wordt na de fles van 23u nog iedere nacht tussen 3;30-5u wakker, hoeft dan geen fles maar wilt dan lekker bij ons liggen. Wel maken we hem voor de fles vsn 23u wakker. Nu mogen we van de kinderarts kijken wat er gebeurt als we hem laten slapen of hij dan ook net zo lang slaapt of eerder in de nacht wakker is. Hij ligt rond 21u op bed. Ben benieuwd vannacht.

Onze kerel is bijna 4 weken oud en komt nog om de 2 tot 4 uur voor een voeding. Zal nog wel een tijdje zo blijven gok ik

Ons dochtertje is 3 weekjes en heeft ook nog geen vast ritme, meestal komt ze om de 3 uur en dit is ook snachts maar het gebeurt ook nog regelmatig dat ze om de 1,5-2 uur komt. Dit is niet altijd omdat ze honger heeft maar ook omdat ze graag bij ons wilt zijn en die liefde/ geborgenheid geven we haar op die momenten graag en ja dat gebeurt ook snachts wanneer je net lekker ligt en bijna in slaap valt waar je zo aan toe bent ;)
Het hoort er bij en komt vanzelf goed, het welzijn van je kindje is belangrijker dan de nachten door kunnen slapen lijkt mij?

Bedankt allemaal voor jullie reacties maar het gaat niet om mijn nachtrust want ik red mezelf prima, zoals ik schreef: nieuwsgierigheid ?

Terug
Bovenaan