doorslapen

[quote quote=10530857]Ik zou eerlijk gezegd zijn slaapzak aan doen. Mijn zoontje is 2,5 en slaapt sinds kort in een peuterbed, maar snapt het principe van het dekbed ook nog niet zo goed. Zo lang hij nog in zijn slaapzak past en er goed in slaapt, blijf ik die lekker bij hem aantrekken. Sommige kindjes zijn misschien sneller, maar bij mijn weten snappen kindjes tegen de 3 jaar ongeveer “pas” dat ze het dekbed over zich heen kunnen doen als ze het koud hebben. Succes![/quote]
Bedankt! Hij kruipt niet zelf het bed uit dus in principe zou dit moeten kunnen. Ik ga het beiden gewoon proberen. Slaapzak aan en dan oefenen met het dekbed!
 
Hoi hoi,
Erg vervelend zo die gebroken nachten! En sneu dat hij het koud heeft zonder zn dekbed! Hier doen we de slaapzak van puck a baby aan! Die hebben nieuwe slaapzakken voor kindjes vanaf 2 jaar! Echt heel fijn en groot! Kan je een pyama onder doen slaapzak aan en ze slapen heerlijk door! Onze jongen is 2,5 jaar oud en heeft de nieuwe slaapzak al een paar weken aan en slaapt heerlijk!
Suc6 hopelijk heb je wat aan mijn tip!
En slapen jullie zsm weer lekker door!!
Groetjes
 
Hier het linkje van de slaapzak echt een super fijn groot ding! Lekker pyama eronder en slaap zacht!!!

https://www.puckababy.com/nl-be/slaapzakken/bag-kidz-2-5j.html!!
 
Ik gooi het ledikant deken als ik naar bed ga nog even over me dochter heen ze laat haar dekbed ook nooit liggen ledikant deken is zwaarder die blijft wel de rest van de nacht leggen
 
Hier ook het ledikant deken, deze is idd zwaarder en blijft wel liggen. Pas met een jaar of 3.5 was mn oudste dochter in staat om zelf haar dekbed terug over haar heen te doen!
 
Het slapen met de slaapzak lijkt al een hele verbetering. Slechts 1x wakker en tot 07:00 geslapen. Hopen dat dit geen eenmalig succes was! 


iedereen bedankt voor het meedenken!
 
Terug
Bovenaan