Doorslapen

Mijn dochterje wil nog niet echt doorslapen snachts. Ze is nu 9 weken.
Krijgt meestal rond 22.00/22.30 de laatste fles en rond 03.00/04.00 uur is ze er weer.

Over drie weken moet ik weer gaan werken en dan wil ik graag dat ze doorslaapt. Weet niet of ik dit trek als ik iedere nacht eruit moet!

Heeft iemand tips zodat ze de nacht doorslaapt.

Bedankt
 
nee, sorry je zal toch geduld moeten hebben, geef geen dingen die ze nog niet mogen, vanf 12 weken mag ze wat rijstbloem in haar voeding, dat zal wat helpen.
verder merk ik dat het best te doen is met werken, geloof me, je went eraan. de mijne is nu bijna en jaar en slaapt nog bijna geen nacht door, niet voor voeding natuurlijk maar voor zijn speen of doekje, en je lichaam went er gewoon aan,
sterkte,
brenda
 
Mijn zoontje, nu 5 maanden, werd ook telkens om 4 uur wakker. ik dacht altijd dat dat was door de honger. maar heb gewoon een geprobeerd om dan een speen te geven en dat hielp!
Hij had dus helemaal geen honger maar zuigbehoefte.
vanaf toen is hij ook steeds iets langer door gaan slapen en krijgt nu de laatste fles om 18.00u en pas om 6.00-6.30u weer eentje.
succes ermee!!
 
Mijn zoontje, nu 14 weken oud, werd ook altijd om 4 uur wakker 's nachts. Ik heb toen advies gevraagd bij de friso kindervoedinglijn, omdat mijn zoontje overdag al een liter voeding kreeg en eigenlijk niet meer mocht hebben. Ik kreeg als advies om hem 's nachts 1 of 2 schepjes voeding op 100 ml water te geven en dit af te bouwen zodat hij op het laatst alleen nog water zou krijgen. Ik ben met +/- 8 weken hiermee begonnen, en ben niet eens aan het alleen water geven toegekomen, want met 10,5 weken sliep hij plotseling door en dat hield hij vanaf toen ook vol.
 
Ik vrees dat je gewoon even geduld moet hebben...soms duurt het even voordat ze doorslapen! 's avonds zelf ook lekker op tijd naar bed gaan en af en toe lekker 's middags op tuk gaan (in de weekend) dat doet wonderen!!
Succes~!
 
Hallo,

Mijn dochtertje sliep met 8 weken door. Bij het laatste flesje krijgt ze friso comfort met friso forte ( voor hongerige babies) gemengd. Dat geeft een wat voller gevoel en hielp haar de nacht door. We bakeren haar ook in (alleen 's nachts) en dat vind ze heerlijk. Ze is nl heel bewegelijk en hield zichzelf wakker. Misschien ook iets voor jullie. Succes!

groetjes Mikki ( mama van Isa )
 
Terug
Bovenaan