Doorslapen

Hoi, helaas heb ik geen tips om je dochter te laten doorslapen .Ik ben een bofkont wat dat aangaat. Maar.....het is gewoon heel normaal als je baby 's nachts behoefte heeft aan een voeding hoor. Dat hoort er gewoon bij!! Tip voor jezelf om niet helemaal dol te worden van slaapgebrek; ga er als je werkt op tijd in 's avonds en probeer op de dagen dat je wellicht wel thuis bent, lekker met je kindje mee te slapen! Heel veel succes ermee.
 
heel normaal hoor dat ze niet doorslapen, 9 weken wat wil je, het is een wezentje dat net op de aarde is
waarom willen al die moeders toch doorslapers het is de natuur..........
het is ook heel gezond om met die leeftijd nog een nachtvoeding te geven gezien de bloedsuikerspiegel van zo,n kleintje en je hebt meteen controle...
je moet er maar een goed gevoel bij hebben als ze 10 uur lang achter elkaar slapen
 
hoi hoi,
mijn zoontje is nu 11weken en 3 dagen en hij slaapt de nachten goed door(afkloppen), ik geef de laatste fles om half 12 ook al slaapt hij dan maak ik hem wakker en heef hem de fles om half 12 en dan slaapt hij meestal door tot een uur of 6 a 7 soms 8 uur.
Maar je moet er echt een schema van maken en je daar ook aan houden dan kan je kind aan het ritme wennen en daarop slapen.

ik geef savonds om 23.30 een fles nutrilon forte (voor hongerige baby's) van 180/6 en overdag 150/5..

groetjes van christa
 
Hoi, ons zoontje sliep ook pas door toen ie 14wkn was. Gelukkig net voordat ik weer moest werken.
Misschien moet je je dochter van te voren in bad doen, daar worden de meeste kinderen ook moe van.
Als ze echt die voeding nog nodig heeft dan komt ze toch wel. Succes!
 
Mijn zoontje is 24 weken en slaapt nog steeds niet door! Ondertussen ben ik zelf alweer 2 maanden aan het werk maar ik loop hier ook nog steeds recht hoor. Ik ga wel om 21u à 21u30 slapen en als ik heel moe ben nog vroeger! Je moet je nog een beetje aanpassen aan de kleine hè. Tips: geduld en zelf vroeg slapen.
 
Ik snap heel goed dat je graag wilt dat je baby doorslaapt,maar het is nog niet te regelen. Mijn zoontje is bijna 8 weken en slaapt zo nu en dan goed door, maar niet elke nacht. Elke nacht dat hij doorslaapt is een kadootje denk ik maar. ik merk wel dat als hij overdag veel wakker is, hij 's nachts goed doorslaapt. Misschien is het een idee om hem/haar overdag zo nu en dan in de box te leggen. Heel veel succes en ik vind wel dat mensen iets rustiger moeten reageren ipv onmiddelijk te gaan roepen om geduld te hebben.

 
Onze kleine gaat ook de kant op van doorslapen. Hij is nu bijna 10 weken. Qua gewicht (ruim 6 kilo!) hoeft hij geen nachtvoeding meer. Maar hij is wel gewend dat hij om 4-5 uur wat krijgt. Dus nu wordt hij wel wakker maar met een speentje is hij na half uurtje toch weer vertrokken en slaapt dan tot 6/6.30. Dus gewoon proberen met speentje net niet met een flesje.
 
Terug
Bovenaan