doorslapen

Probeer je laatste voeding eerder te geven. HIj is natuurlijk gewend om de 4 uur gevoed te worden. Ikzelf ben met 7 weken weken de laatste voeding eerden gaan geven. In het begin kwam wijn dochter gewoon op dezelfde tijd als dat ze normaal kwam (ongeveer 5 uur). Maar dat word vanzelf steeds later.

Hoi,

Mijn dochter is nu 7 maanden oud.
Toen ze 3 maanden was sliep ze van de een op de andere dag door (22:00 tot 06:30), op een gegeven moment ging ze om 19:00 naar bed en sliep dan door tot 06:00/06:30.
Helaas wordt ze sinds 2 maanden weer elke nacht tussen 04:00 en 05:00 uur wakker voor een flesje, gelukkig gaat ze na die fles wel weer lekker slapen en slaapt dan tot 07:45.
Dus zo zie je maar, niet elk kindje slaapt met 7 a 8 weken al door.
Ik ga er maar vanuit dat ze vanzelf een keer de nacht gaat door  slapen.

Groetjes,
Marjolein

Hoi,

Mijn dochtertje is 8 weken oud. Zij sliep al met drie weken de hele nacht door. Zij kwam altijd rond een uur of vier voor een voeding, maar sinds ik haar 's avonds rond 22.30 uur in bad doe en daarna de laatste voeding geef slaapt ze door tot 07.00 uur - 08.00 uur. Misschien wel een goede tip voor je. Ze worden vaak heel moe van lekker badderen. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Succes emee
Rossi46

Terug
Bovenaan