Doorslapen!!!!

Hoi,
Isis (9weekjes) heeft vannacht doorgeslapen tot 7.00uur (laatste fles 22.30), ik schrok er van, zo laat al? Vannacht droomde ik weeeeer dat ze bij ons in bed lag te huilen! Vanmorgen twijfelde ik heeft ze vannacht nu gehuild of niet, of heb ik er door heen geslapen............ha,ha, muts die ik ben! Anyway, het gaat goed met Isis. Heb wel de neiging om vannacht wakker te blijven om alles te kunnen horen (of niets tuurlijk) Zijn er bij jullie ook al kleintjes die bij 9 weken doorsliepen. Isis ligt een kleine week ingebakert in een Pacco doek, wat een succes. iedere dag slaapt ze een stukje beter en langer. Gisteren bijna 16 uur (voorheen 9 uur)!
x Esther

Hoi Esther,

Wat fijn, dat je dochtertje nu zo goed slaapt en dat jij nu ook lekker je rust kunt pakken. Mijn dochtertje is nu 11 weken en sliep vanaf 5 weken al door [een luxe], maar was overdag zo erg onrustig en kon haar slaap niet pakken. Ze was steeds na een uur al wakker, maar nog wel moe. Wij gebruiken nu sinds 3 dagen ook de pacco doeken en ja, bij ons is het ook succesvol. Alleen rond  5 uur blijft ze erg onrustig. Herken jij dit ook?
Groetjes,

Onze dochter was 6 weken en toen sliep ze al door. Inderdaad ik zette
elke keer de wekker om te horen of ze wakker was...en toen we ik hem
uitgedrukt had was ik in slaap gevallen en rond 6 uur/7 uur werd ik
wakker omdat mijn dochter wakker was....

Vanaf toen lekker laten doorslapen ze kunnen het. Ze was niet suf en lachte me toe.

Lekker hé die nachtrust!!

groetjes Claudia en Maud

Hoi meiden,

Nou wat een luxe dat doorslapen als de kleintjes het dan OOK blijven doen! Mijn zoon sliep sinds een paar weken door en vedorie nou komt ie snachts weer tussen 3 en 4 terwijl we de voedingen al hebben verhoogd! Ik snap er echt geen bal van en word er ook stik chagarijning van, hij kan toch doorslapen waarom nu dan weer niet? Misschien is het van tijdelijke aard laten we het hopen want hij is bijna 12 weken dus hij zou het toch vol moeten kunnen houden. Rijstebloem toevoegen aan de laatste fles werkt ook niet hebben we op advies van het CB al geprobeerd sterker nog dan wil hij bijna niet drinken, trekt zure gezichten en duwt steeds de fles weg dus daar zijn we ook maar weer mee gestopt. Het is af en toe echt tobben verder is het een lief kereltje maar wij willen ook zo graag eens lekker slapen omdat wij ook beiden een baan hebben!

Groetjes,

Puk

Hoi meiden

Wat ben ik jaloers! Stijn is morgen 10 weken oud en helaas hij slaapt nog niet door. Hij komt 1 keer per nacht voor eten, zo tussen 4 en 5 ( de laatste voeding heeft hij dan tegen 23.00 gehad). Sinds 3 nachten vindt hij het leuk om zich tegen 3 uur en 6 uur ook nog een keer te laten horen. Een speentje helpt dan wel maar goed dat is natuurlijk niet de bedoeling, tenminste ik vind het niet zo gezellig om er dan weer twee keer extra uit te moeten. Iemand tips???
Carina

Hallo,
sinds 3 nachten is het wonder bij ons ook geschied! kasper slaapt door. Hij is vandaag precies 16 weken, dus een beetje laat is het misschien wel. Wij zijn rijstebloem gaan gebruiken en na een week ongeveer ging hij doorslapen. Van 2200u tot 7.00u. Dus echt een flinke nacht. Of het een nou met het ander te maken heeft is natuurlijk moeilijk te zeggen. Wel is hij tegelijk met het doorslapen eindelijk meer gaan drinken. Voorheen maximaal 120 cc per flesje (en dat inclusief poeder) 6 x per dag. Hij weegt 6 kilo nu. Nu drinkt hij met gemak 160cc! Maar toen hij een week of 9 was heeft hij ook een paar nachtjes doorgeslapen (niet zo lang als nu), blijkbaar vond hij dat toch niet zo heel gezellig. Gr joeki

Wij hebben het geluk dat ons meisje (19-11-2006) al vanaf 5 weken de nachten doorslaapt. Laatste voeding krijgt ze om 23.00 uur en ze is dan meestal rond 8 uur weer wakker, dus echt luxe!
groetjes

hey hey

nou ik heb dus helemaal een luxe leventje als ik het zo lees. Mijn meissiej slaapt al sinds ze 6 weken is door ze is nu bijna  10 wkn, en krijgt haar laatste voeding rond 7/8 uur daarna gaat ze op bed en wordt ze pas de volgende ochtend tussen 7 en 9 uur wakker. We hebben haar in het begin wakker gemaakt voor die laatste avond voeding maar dat wilde ze absoluut niet. Dus die slaan we nu ook over en ze slaapt heerlijk door! En ik heb weer wat aan m'n avond

Groetjes Claudia
Trotse mama van Chelsey (27-11-2006)

Terug
Bovenaan