Doorslapen!!!!

onze zoon is nu bijna 7 weken en sliep met 5 dagen snachts door en doet hij nu nog steeds s avonds om 11.00 laatste voeding en dan om half 7 dus dat is echt lekker heel af en toe dat hij s nachts wakker schrikt en dan niet meer kan slapen dan leg ik hem aan en hij slaapt binnen 5 minuten weer heerlijk man we hebben echt onze rust en nog ben ik ontzettend moe maar ik weet niet waar van

groetjes ineke

Dag dames,
ik was even benieuwd hoe lang jullie kindjes overdag slapen. Isis (9,5 weken) slaapt nu ruim een week ingebakert in een Pacco doek. Het gaat heel goed met de slaapjes, Isis slaapt nu gem. per etmaal 15,5 uur. De avonduren is ze wat onrustiger. We hebben al een soort van regelmaat,1e flesje om 6.30 en laatste flesje om 22.30uur. Overdag is ze incl.flesje ruim een uur en slaapt ze weer ongeveer tot volgend flesje, ongeveer 2,5 uur,
ben benieuwd hoe dat bij jullie gaat. Ik sprak een moeder, haar zoontje sliep heel de avond en nacht. Maar was wel heel de dag bijna wakker!
x Esther

Wat een mazzel allemaal zeg. Mij dochter word 15 weken en krijgt allang geen nachtvoeding meer maar is soms toch wel een keer of tien op een nacht wakker!!!!! dan is het wel alleen haar speentje in dr mond en ze slaapt weer even verder.....maar pffff echt lekker slapen doen we niet hoor. En ze heeft meer dan genoeg aan dr voedingen dus daar ligt het niet aan. Maar misschien dat ze m binnenkort ook hopelijk eens door heeft,ben echt jaloerd op jullie!!!!!

Gr MaJa.....

Terug
Bovenaan