doorslapen??

A

Anoniem

Guest
Dit onderwerp is al 100x de revu gepasseerd geloof ik maar ik ben toch benieuwd...

Isa is nu 4 maanden en slaapt sinds 3 weken niet meer door terwijl ze dat daarvoor wel deed! Ze wil weer rond een uur of 3 een voeding! Hebben jullie kindjes dat ook?
Ze krijgt in de laatste fles een schep Nutrix.

Groetjes,
Rosanne

Dat heeft Anne ook een paar weken gedaan en daarna sliep ze weer gewoon door. Geen idee wat het was Anne kijgt overigens nog geen Nutrix, maar ik wil er wel mee gaan beginnen. Volgens mij moest ze dan 6,5 kilo zijn en dat is ze nog niet.

Groetjes,
Natasja
en
Anne (29 november)

Hoi,
Ja herkenbaar hoor! Ik heb alleen geen voeding gegeven, maar elke keer gesust en na een paar nachten was het weer over.
Ik geef Chloë al een hele poos nutrix in de laatste fles en ze weegt nog geen eens 6 kilo. Ik houd me nooit zo aan die regeltjes en doe wat m'n gevoel me ingeeft.
Sil

hoihoi,

mijn zoontje heeft precies hetzelfde gedaan rond de 4 mnd. ik gaf hem ook geen voeding maar trooste hem, na een week of 2 was dat weer over, nu komt ie alleen een keer of tig per nacht voor de speenmaar goed, zal ook wel weer overgaan,

groetjes susanne

Hannah sliep al door met 3,5 week. En nu ook niet meer sinds een week of drie. Wel weer zwaar hoor. Ze komt nu 1 à 2 x per nacht om een voeding.
Soms is ze nog een tijdje tevreden met een speentje, maar soms ook echt niet, dan geef ik haar gewoon een voeding (ik geef borstvoeding) en kunnen we daarna snel weer slapen.
Ik hoop echt dat dit weer snel over gaat. Het was zo heerlijk, die nachten doorslapen...

he wat  toevallig. Jeske is bijn a 4 maanden en heeft dit ook een week lang gehad. Het lijkt nu weer beter te gaan.  Zou het groeisprongetje zijn?

ik denk dat het inderdaad een groeisprongetje is hoor! Vanacht kwam madam gewoon weer netjes om 3 uur. Nu maar 90cc gegeven en dat gaan we langzaam afbouwen....kijken of het lukt....eind van de week zit mijn man voor een week in het buitenland en moet ik alle voedingen alleen doen......zucht krijg nu al slaap als ik eraan denk.......

vanacht 3x de speen gegeven en 2x voeding!! Ze bleef maar huilen.....ik lees hier dat iedereen al bijna op 4 voedingen zit terwijl ik er met de nachtvoeding soms nog op 7 kom....weet het even niet meer..

Terug
Bovenaan