doorslapen

A

Anoniem

Guest
ik heb nu gelukkig wel dat mijn dochter sinds een paar dagen doorslaapt ik  geef  haar savonds om 10:30 de laatste voeding en dan komt ze sochtends om 7:00 pas weer en dat is nu sinds een paar dagen gelukkig ze weegt nu   4 kilo ze krijgt nu ook van de voeding 165cc per keer

groetjes sandan  

Ohhh, wat heerlijk voor je! Lekker de hele nacht slapen!

Mijn dochter is 4 1/2 wk. Ze is verkouden en heeft daarom soms een verstopt neusje. Dat is natuurlijk erg lastig met slapen. Gelukkig slaapt ze wel van elf uur 's avonds tot ongeveer vier uur 's ochtends, maar daarna is het rommelen geblazen sinds ze verkouden is.
Hoop maar dat het snel weer beter gaat en dat ze ook door gaat slapen.

Groetjes Renata.

hoi hoi

ja hier ook een gelukkige mamma sverre morgen al weer 8 weken slaapt ook goed door. komt af en toe ng wel eens om 4.00 maar dat mag de pret niet drukken.

en hij slaapt sinds kort ook goed overdag dus bij mij kan het niet meer stuk.

hij krijgt nog gewoon 5 a 6 keer 135cc en dat gaat supper.

dinsdag naar het cb ben benieuwd.

nou doei doei lucy mamma van sverre 21 10 2007

Hey hoi,

hmm.... tegen mij is gezegd dat er niet meer als 6 uur tussen mag zitten..... Dus krijgt Linthe om 1 uur de laatste voeding en om 7 uur de volgende...
Heel soms meld ze zich rond 5 uur en vanmorgen werden we perongeluk om 9 uur pas wakker, oepsie!

Groetjes

hoi gabrielle dat klopt ook wel een beetje maar die van mij is nu 8 weken en ze mag nog maar vijf voedingen per dag hebben want ze krijgt nu wel 165 cc per keer dus dan is het niet erg als er 8 uur tussen de voedingen zit ze weegt nu ook al meer dan 4 kilo

groetjes sandan

wauw, dat lijkt me lekker zeg! Die van mij is inmiddels ook al 8 weken maar doorslapen zit er nog lang niet in vrees ik. Het beste wat ik tot nu toe heb meegemaakt is van 10:00 tot 3:00. Maar meestal meldt ze zich om de 3 uur. Achja, gelukkig heb ik ontdekt dat ik ook goed liggend kan voeden en vaak vallen we alletwee tijdens het voeden in slaap. Dan voelen de onderbrekingen ook niet zo erg. Eigenlijk mag het niet he, je baby bij je in bed. Nouja, een beetje de hand lichten met de regels om zelf gelukkiger te blijven moet kunnen. Mijn oudste dochter sliep pas tegen haar 1e verjaardag (!)  voor het eerst door dus ik ga van het ergste uit. Kan het deze keer alleen maar meevallen.

gr. Anne

Dag meiden!

Jullie kennen mij niet ik ben van het september forum.
Ik wilde mijn ervaringen ook met jullie delen.
Waar is reactie op wilde geven is dat je baby maar 6 uur achtereen mag slapen ik heb dat ook gehoord maar niks mee gedaan. Mijn dochtjertje Ishelle is 5 oktober geboren en toen zij 3 weken was sliep zij al door. Zij slaapt nu van 11 uur tot soms wel 10 uur smorgens en over dag slaapt zij ook uren je kindje heeft het gewoon nodig om te groeien. Ze worden vanzelf wel wakker als ze honger hebben als je midden in de nacht je kindje wakker maakt gaan hen aan dit ritme wennen en heb je nooit meer een ongebroken nacht.. Mijn advies is dus laat ze lekker liggen dan is het voor jezelf ook een stuk draaglijker. Gaat alles goed met jullie kindjes? Ishelle lacht al en grijpt af en toe ook al naar voorwerpen het is echt een heerlijk kind. Nou succes meiden met jullie kroost

Veel liefs Cindy

Hallo allemaal

het is tijdtje geleden, maar hier ben ik weer.

Onze Jordi slaapt nu ook 3 dagen door ( van 23 tot 6) dus heb nu wat meer energie over. Hij is nu zo rond 5 kg en krijg 6 voedingen van 120 (  jullie schrijven 135, het is 120 water en 4 schepjes toch?). 4 januari naar de consult buro, denk dat ik mag ophoogen.

Terug
Bovenaan